בתום טיפול: אילאי בן השנה שאושפז בהעמק בשל סיבוך ויראלי שוחרר לביתו

ד"ר יואב זהבי, רופא בכיר במחלקת ילדים ב': "מדובר בסיבוך לא מאוד שכיח של זיהום ויראלי ממנו החלים הפעוט לאחרונה. ההופעה של הסימנים הכחולים על גבי העור הדאיגה מאוד את הוריו, אך תוצאות בדיקות המעבדה והבדיקה הגופנית שחזרו תקינות, הבהירו לנו כי מדובר במצב לזמן מוגבל". צילום: העמק

אילאי מיכאל בן השנה ממגדל העמק אושפז למשך שבוע במחלקת ילדים ב' במרכז הרפואי העמק בשל סיבוך שהופיע כתוצאה ממחלה ויראלית.
ההורים מור וחיים סיסו סיפרו: "קמנו בבוקר, התכוננו למסגרות והבחנתי בנקודות אדומות על עורו ובשלפוחיות בחלל הפה. פניתי למרכז לבריאות הילד של כללית במגדל העמק, במרפאה, ד"ר איליה קצף המקסים הפנה אותי למיון להמשך בירור. עם הגעתנו למיון ילדים התקבלנו על ידי הצוות האדיב והמקצועי שביצע בדיקות ראשוניות והועברנו למחלקת ילדים ב' להמשך טיפול".
"אילאי המקסים הגיע עם תמונה של דימומים על גבי עורו שהופיעו כתוצאה מטסיות דם נמוכות, כפי שהעלו בדיקות המעבדה שביצעה ד"ר קרינה לוין, מנהלת שירות המטולוגיה ילדים", מספר ד"ר יואב זהבי, רופא בכיר במחלקת ילדים ב'. "מדובר בסיבוך לא מאוד שכיח של זיהום ויראלי ממנו החלים הפעוט לאחרונה. ההופעה של הסימנים הכחולים על גבי העור הדאיגה מאוד את הוריו, אך תוצאות בדיקות המעבדה והבדיקה הגופנית שחזרו תקינות, הבהירו לנו כי מדובר במצב לזמן מוגבל שמצריך טיפול תרופתי ושמירה על הפעוט שלא יקבל חבלות נוספות. בתום שבוע של אשפוז, טסיות הדם בעליה והוא משתחרר לביתו שהוא חש בטוב וישוב לביקורת", מסכם ד"ר זהבי.
"אנחנו רוצים להודות למחלקת ילדים ב', בניהולו של פרופ' רונן שפיגל, שמרגע קבלתנו למחלקה העניקו לנו את הטיפול והיחס הטובים ביותר, מעבר לכל מה שציפינו. כל הטיפול היה מלווה בהסברים וכל שאלה שלנו נענתה בסבלנות, הגישה והיחס לילד וביצוע הבדיקות תמיד היו במקצועיות, בנועם ובעדינות. הצוות היה קשוב אלינו ההורים, ובעת רגעי לחץ תמכו והרגיעו. תודה לד"ר יואב זהבי וד"ר נטשה נגורנוב מזרחי, לצוות האחיות המדהימות ובראשן אחות אחראית סמדר סעדון, המתמחים של המחלקה וכוחות העזר המדהימות, אתם צוות מנצח", סיכמו ההורים.

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|