בקרוב: הבריכה העירונית בעפולה תפעל גם בעונת החורף

עיריית עפולה סיימה את התקנת מערכת החימום והקמת הקירוי לבריכה העירונית בעפולה עילית והחל מהחורף הקרוב תפעל הבריכה לאורך כל עונות השנה. צילום: המחשה(FREEPIK)

שלב א' בפרויקט הענק של הקמת פארק המים העירוני שיוקם במהלך החודשים הקרובים על שטח הבריכה העירונית, הסתיים השבוע עם הקמת מערכת חימום חדשה וקירוי מעל בריכת השחייה העירונית בעפולה עילית שתחל בקרוב לפעול במתכונת רב עונתית.
מערכת החימום והקמת קירוי הבריכה יאפשרו בשעות הבוקר לימודי שחיה בחינם לתלמידי כל שכבות כיתות ה' בכל העיר לאורך כל השנה, ובשעות אחה"צ שחייה לכל המגזרים לצד אירועים קהילתיים וחברתיים גם בחורף.

קירוי הבריכה במהלך הבניה. צילום: דוברות עיריית עפולה
קירוי הבריכה במהלך הבניה

בשלב הבא יורחב שטח הבריכה העירונית שתהפוך למעשה לפארק מים עם הקמתם של מתחם "עולם המים" לקטנטנים שיכלול ארבע מגלשות מים, מזרקות ג׳טים ובריכת שכשוך לצד שש מגלשות מים אתגריות לילדים ובני נוער שיתווספו, כאמור, לשתי הבריכות הקיימות כיום, בריכה חצי אולימפית מחוממת ומקורה וכן בריכת פעוטות שיהיו פתוחות יחד עם מתקני הפארק לאורך כל השנה.
מנכ"ל החברה הכלכלית, נתנאל כהן, שמוביל את הפרויקט הענק של הקמת פארק המים אמר מיד לאחר סיום הקמת שלב א': "מדובר בפרויקט דגל שיזם ומלווה ראש העיר אבי אלקבץ שיאפשר לתושבי העיר לבלות וליהנות מפארק מים רחב ידיים ועשיר באטרקציות לכל המשפחה שיפעל לאורך כל ימות השנה".