בפעם השביעית: כפר הנוער ניר העמק ברשימת התיכוניים המצטיינים בישראל

מנכ"לית הכפר אסתי כהן בירכה על ההישג ואמרה: "אין ספק שההישג הוא ביטוי של עבודה משולבת של צוות בית הספר וצוות הפנימייה שמתמידים ומובילים ולא מוותרים על אף אחד"

משרד החינוך פרסם לאחרונה את הרשימה הארצית של התיכונים שזכו בתגמול דיפרנציאלי על הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי וביניהם, בפעם השביעית, כפר הנוער ויצו ניר העמק.
בהישגים הערכיים-חברתיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה לשנה הקודמת.
מנכ"לית הכפר אסתי כהן בירכה על ההישג ואמרה: "זו הפעם השביעית שצוות בית הספר זוכה להוקרה חשובה זו. לתגמול הבית ספרי מספר מטרות להגדיר ברבים את ההישגים הלימודיים, החברתיים והערכיים ואת היעדים שמציב משרד החינוך לבתי הספר. לעודד את צוותי בתי הספר ללקיחת אחריות על כל תלמיד תוך מתן סיוע למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל האישי שלו והחשוב מכל, להכיר ולהוקיר עבודה מיטבית של כל צוות ההוראה בבית הספר הראוי לתגמול. צוות בית הספר קיבל תגמול על מאמץ מתמשך ועקבי בעשייה יחד עם שמירה על יושרה וטוהר מידות. אין ספק שההישג הוא ביטוי של עבודה משולבת של צוות בית הספר וצוות הפנימייה שמתמידים ומובילים ולא מוותרים על אף אחד. זה כבוד גדול עבורנו".

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|