בעקבות פניית אשכול 'הגליל והעמקים': אושרו תקני שוטרים לכל בתי החולים בנצרת

הדרישה להגברת הנוכחות המשטרתית הועלתה בשל העלייה באירועי אלימות בבתי החולים באזור

יו״ר אשכול הגליל והעמקים אייל בצר ומנכ״ל האשכול מאיר חלי נפגשו עם מנכ״ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב וצוות ההנהלה הבכיר של המשרד. בין שאר הנושאים, הם דנו באירועי האלימות בבתי החולים הנצרתיים. הבשורה – אישורי תקנים לעוד שוטרים בשכר.
בישיבה סקר יו״ר האשכול את הפעילות בתחום, ואת האתגרים והצרכים כפי שעלו בעבודה משותפת עם בתי החולים. הדרישה להגברת הנוכחות המשטרתית הועלתה בגלל העלייה באירועי אלימות בבתי החולים באזור. בצר דן בנושא גם עם מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה. עד עתה היה שוטר אחד שנע בין שלושת בתי החולים. הבקשה להגדלת התקנים אושרה על ידי משרדו של בר סימן טוב.
כחלק מהראיה האסטרטגית של האשכול בשיפור מתן השירות לתושבים, הוצג הצורך לקדם בניית שתי יחידות משמעותיות ונחוצות במרכז הרפואי העמק – יחידות צנתור מוח וצנתור לב.
אייל בצר, יו״ר אשכול גליל והעמקים: ״אשכול 'הגליל והעמקים' מקדם את שיפור הטיפול בתחום הבריאות, כולל רפואה מונעת ורפואה דחופה. אנו מנהלים תהליך שותפות אזורי עם ארבעת בתי החולים בתחום האשכול, הרשויות באזור, וגורמים נוספים. הצלת חיים מתחילה בשמירה על הצוות הרפואי ועל המבקרים בבתי החולים. אנו פועלים עם משטרת ישראל לשמירה על הצוותים הרפואיים ועל האזרחים הבאים לבתי החולים. נמשיך לפעול עם הקהילות, בתי החולים ומשרד הבריאות לקידום הבריאות של תושבי האשכול".