בעמק יזרעאל עושים הגנה אזורית

הפנינג כדורסל בבתי הספר היסודיים ברחבי העמק

בשבוע שעבר התקיים ברחבי עמק יזרעאל, הפנינג כדורסל בבתי הספר היסודיים, במסגרתו נפגשו נבחרות בתי הספר בכיתות ה'-ו' של בנות ובנים למשחקי כדורסל ספורטיביים ומהנים.
מרבית בתי הספר לקחו חלק בשלושה מופעים שהתקיימו בהפרשים של שבוע, וחולקו לשלושה בתים.
במהלך החודש(מרץ) יתקיימו שני אירועים מסכמים, האחד לבנות והשני לבנים .
המשחקים נערכים כחלק משיתוף פעולה בין מחלקת הספורט, מועדון הכדורסל עמק יזרעאל ובשיתוף תוכנית 'אפשריבריא' במועצה, זוהי מסורת של מספר שנים שאחת ממטרותיה היא העמקת הקשר בין בתי הספר ושיתופי הפעולה ביניהם.
עודד יחיאלי, המנהל הטכני של מועדון הכדורסל, אמר: "כיף גדול לראות את כמויות הילדות והילדים שמגיעים לשחק בבוקר, תוך העלאת המודעות לחשיבות הספורט ולפעילות גופנית, באמצעות משחק כדורסל! אנו מצליחים לגרום לילדים לבוא בכיף ולבצע פעילות ספורטיבית חשובה תוך כדי פעילות מהנה".
דנה טרטצקי גתוע, מנכ"לית עמותת הספורט 'כחול לבן', הוסיפה: "מועדון הכדורסל שם דגש גדול על החיבור בין בתי הספר לקהילה ומקיים מספר רב של אירועים מן הסוג הזה, מדי שנה. אני רואים חשיבות רבה ביצירת חיבורים וקשר בין הקהילות השונות לספורט ולשמירה על אורח חיים בריא".
אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, סיכם: "נמשיך לקדם חינוך לערכים באמצעות ספורט ומשחק ולהעלות מודעות לחשיבות השמירה על אורח חיים בריא, החל מגיל צעיר. תודה לכל השותפים על הפקת הפנינג מוצלח!"