בסופ"ש: "סבב VOLVO 2020" טורניר המאסטרס בעפולה- יוצא לדרך

עיריית עפולה תארח בסופש הקרוב לראשונה את טורניר המאסטרס בטניס שיארח את מיטב הטניסאים בישראל וביניהם המדורגים הראשונים במדינה, שחקני דייויס ושחקניות הפדרציה

מתחם הטניס של עפולה יארח לראשונה בסוף השבוע הקרוב (חמישי, שישי ושבת) את טורניר המאסטרס "סבב VOLVO 2020". התחרות היוקרתית מהווה הישג גדול לעיר, לעמותת מועדון הטניס עפולה ולעירייה אשר תמכה וסייעה בהכנה והכשרת מתחם הטניס לתחרות ובפרסום. בעמותה ציינו גם את הסיוע הרב של ראש העיר אבי אלקבץ לקיום התחרות. בטורניר מאסטרס עפולה ישראל ישחקו שמונת המדורגים הראשונים בטניס הישראלי נשים וגברים – יחידים וזוגות (לאחר טורנירי מוקדמות שנערכו במרכזי הטניס של אשקלון, יפו ורעננה).
בעמותה ציינו כי צפויים להיערך משחקים ותחרויות ברמה הגבוהה ביותר שנצפתה אי פעם בישראל.
סך הפרסים בתחרות שנתרמו על ידי חברת מאיר יבואני וולו בישראל: הוא 60,000 שקלים.
את התחרויות אירגן איגוד הטניס הישראלי באמצעות הצוות שכולל את אבי לחייאני, מנכ"ל האיגוד, המנהל המקצועי ושחקן העבר עמוס מנסדורף ומנהל התפעול של האיגוד אלכס חנקין, "המנוע" של התחרות. צמרת הנהלת איגוד הטניס תגיע בסופ"ש לעפולה במטרה לצפות במשחקי הגמר.
ראוי לציון והערכה גם עודד הירשברג שיזם ועמל במשך שבועות רבים לקיום הטורניר היוקרתי בבירת העמק, בתמיכת העירייה וראש העיר אלקבץ. "זו זכות גדולה שניתנה לנו לארגן את טורניר הטניס החשוב ביותר במסגרת הטניס המקצועי בישראל עד כה", אמר הירשברג השבוע.
ביום שישי לפנה"צ ישודרו בשידור ישיר בערוץ הספורט חצאי גמר נשים וגברים. משחקי הגמר נשים וגברים ישודרו גם הם בשידור ישיר בערוץ ביום שבת אחה"צ (בשעה 16.00).

• הישג לנוער גילאי 14-16 מעפולה בליגת העל לטניס

עוד בטניס בעפולה: נבחרת עמותת מועדון הטניס בעיר שמשחקת בליגת העל העפילה לגמר 4 קבוצות הטובות בישראל אשר יקבעו את אלופת המדינה לנוער. המשחקים התקיימו בסוף השבוע שעבר ובסוף השבוע הקרוב. משחקי הנוער באלוף האלופים יתקימו בסוף החודש במרכז הטניס יפו. במועדון הטניס בעיר ציינו בגאווה כי החובטים הצעירים מדורגים בעשיריה הראשונה והשנייה בישראל כאשר גילם 15 בלבד, וכן שצפוי להם עתיד מבטיח בענף.
את הנבחרת מאמן יוני וילנד שנחשב לאחד המאמנים התחרותיים הטובים בארץ. ראוי לציין כי מועדון הטניס בעפולה מטפח קבוצות תחרותיות בכל קבוצות הגילאים: /8-10 / 10-12 / 12-14 / 14-16 אשר נבחרים מתוך 250 ילדים אשר לומדים ומשחקים טניס בבית הספר לטניס במועדון אשר מנוהל על ידי המאמן הבכיר מקס סעדון והמאמן התחרותי יוני וילנד.