בנות: איך לבחור את הבגד המתאים לאירוע שלכן

זוכרות? את הרגע בו אנו מתלבטות לפני ההחלטה החשובה מה ללבוש לאירוע אליו אתם מתכוננות ללכת. אז קודם כל אין צורך בסטרס מיותר, לרשותכן כמה עצות וטיפים מועילים שיעזרו לכן להתלבש בהתאם.

היום אציג בפנייך מספר נקודות למחשבה ובדיקה אותן יש לקחת בחשבון לפני ההחלטה החשובה – מה אלבש לאירוע. ראשית יש לקחת בחשבון את סוג האירוע ורמת המחויבות שלך לאירוע, קרבה משפחתית, חברה טובה….
בנוסף יש לברר מהו "קוד הלבוש" הנדרש , מיקום ושעת האירוע והסוג, האם מדובר באירוע צהריים, ערב, במקום סגור פתוח על חוף הים….. ולהחליט עד כמה אני מעוניינת לבלוט.
כמובן כשמדובר בחתונה, לא תלבשי שמלה לבנה!

מומלץ בבחירת הבגד להישאר נאמנים לסגנון האישי
מומלץ בבחירת הבגד להישאר נאמנים לסגנון האישי

• כיצד בוחרים את השמלה?

בוחרים מהארון מספר שמלות, ואפשר גם מכנסיים וחולצה או חליפה.  מניחים על המיטה, בודקים את הצבעים, סוג הבד והגזרה.  כמובן שבבחירת הבגד יש להישאר נאמנים לסגנון האישי ולא לנסות "להפוך" את עצמך ל"מישהי אחרת". כמובן שנדרשת שימת לב ומודעות למבנה גופך. הבלטתהיתרונות והנכסים הטובים שלך תוך התייחסות לגילך, אל תנסי להיראות "בכוח" צעירה יותר על ידי כך שתלבשי משהו שאינו תואם גיל, זה יעשה בדיוק את הפעולה ההפוכה.
התאמת נעליים ואקססורייז – הנוחות תמיד חשובה אך גם התכשיט והתיק חשובים לא פחות. לעיתים ניתן לבחור בשמלה או חליפה קלאסית וטובה. לדוגמא: שמלה קטנה שחורה שמתאימה למבנה הגוף ולצרף לה תיק צבעוני עם סנדלים צבעוניים, ז'קט או שרשרת גדולה והמראה משודרג.  לאירוע ערב אקלוסיבי נלבש את אותה שמלה שחורה או חליפה עם סנדלי כסף או זהב תיק ותכשיטים באותו הצבע והמראה אלגנטי ומושלם.

• מעט על צבעים והתאמה בניהם

כמה כללים מומלצים, זהב הולך עם משפחת צבעים "חמים" כגון  אדום, חום, כתום ,צהוב וכמובן גם לשחור ומתאים לבעלות גוון עור אדמדם ולבעלות שיער בלונדיני.
כסף מתאים למשפחת צבעים "קרים" כגון  ירוק, אפור, כחול, תכלת, וכמובן שחור ומתאים לבעלות גוון עור צהוב ועור שזוף.

• איפור ושיער הם חלק מהמראה ולכן יש להשקיע בהם לא פחות

להלבשה תחתונה יש חשיבות רבה
להלבשה תחתונה יש חשיבות רבה

חשוב שהאיפור יהיה מוקפד ומתאים לצילומים, אך במידה ולא להגזים כמובן בצבעוניות. אם את טיפוס שלא מתאפר כלל ביום יום,  הקפידי על צבעים בהירים כדי להישאר נאמנה למי שאת.
בחירת צבע השפתון צריך להיות בהתאמה לבגד. לדוגמא: ורוד פוקסיה עם שמלה כתומה עלול להוות מכשול בדרך למראה יפה או מכובד, שמלה בצבע גוף עם אודם בהיר מידי יחוויר אותך.
השיער צריך להיות נקי ומסודר עם תסרוקת תואמת למבנה הפנים שלך ולבגד. לדוגמא: לשמלה פרחונית לאירוע בוקר או צהריים יתאים שיער פזור, לאירוע ערב עם שמלה מחויטת או עם צווארון גבוה תתאים תסרוקת אסופה אשר תאריך את המראה שלך ותיתן לך מראה אלגנטי מוקפד וכובש.
אחרי שבחרת את הבגד הרצוי יש להתאים את ההלבשה התחתונה הנכונה לבגד. שימי לב, להלבשה התחתונה יש חשיבות רבה והיא זאת שקובעת כיצד תהיה מונחת עלייך השמלה או החליפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אם בחרת שמלה עם גב חשוף את צריכה לבחור חזייה עם 'X' נמוך כדי שלא יראו את הרצועות או חזיית חווה, אם בחרת מחשוף נמוך את צריכה חזיית 'V' נמוכה. למחטב יש חשיבות רבה. מעבר לכך שהוא מכניס את הבטן, הוא גורם לבגד להחליק על הגוף וליציבה נכונה.

• השלב האחרון

ולא פחות חשוב הוא בחירת ה "צידה"  לדרך. יש לשים בתיק האישי שלך שפתון, גלוס, בושם מוקטן תואם לבושם ששמת בבית, אם צריך עליונית או מטפחת לכתפיים שלא תסבלי מקור.
סיימת? זה הרגע לעמוד מול המראה, ליהנות מהמראה, להתאהב בעצמך, להזדקף, לחייך ולצאת לאירוע בביטחון וסיפוק מהתוצאה.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|