בן 37 מהעמק חשוד בסחיטה מינית של צעירה דרך הווטסאפ

הצעירה אזרה אומץ והתלוננה במשטרה כנגד החשוד על ניסיון הסחיטה. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בחיפה. תמונה: המחשה

בתום חקירה סמויה וממוקדת בשילוב אמצעים טכנולוגים מתמקדים שנערכה בשבועות האחרונים חוקרי משטרת ישראל עצרו תושב אחד הישובים באיזור, בן 37, בגין חשד לסחיטה מינית של צעירה בשנות ה- 30 לחייה. על פי החשד, החשוד פנה לקורבן באמצעות הודעת  וואטס-אפ שבה כתב לה כי ברשותו תמונות אינטימיות שלה ואם לא תתמסר לו הוא יפיץ את תמונותיה ברשתות החברתיות. הקורבן אשר חששה כי החשוד יממש את איומו שיתפה את בני משפחתה ולבסוף החליטה להגיש נגד הסוחט תלונה במשטרה.
החשוד נעצר ע"י המשטרה ולאחר פעילות חקירתית נתפס גם הטלפון הנייד שהוסתר ושימש את החשוד לסחוט את הקורבן. מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בחיפה עד ליום שני השבוע.


הפצה של תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ברשת (תועבה) הן עבירה פלילית מומלץ לא לשמור על גבי המכשיר הסלולארי או כל מכשיר אחר המחובר ומסונכרן לרשת – תמונות אינטימיות אישיות וסרטונים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של סחיטה בכלל בדגש על סחיטה בדבר הפצת תמונות אינטימיות ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה להבאת עבריינים אלה לדין. הפצה של תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ברשת (תועבה) הן עבירה פלילית מומלץ לא לשמור על גבי המכשיר הסלולארי או כל מכשיר אחר המחובר ומסונכרן לרשת – תמונות אינטימיות אישיות וסרטונים.
תמונות שנשלחו למכרים – עלולות להיות משורשרות ברשתות חברתיות ללא שליטה. משטרת ישראל שבה ומבקשת מהציבור לדווח על כל עבירת סחיטה כבר מיד בהתחלה.  הניסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה ואיומים מלמד כי ההענות לסחיטה אינו מבטיח דבר"