בכל רחוב ושכונה: גינות משחקים נוספות נחנכו בנוף הגליל

הגינות נחנכו במסגרת תכנית שמטרתה להנגיש את גינות המשחקים לילדי העיר. צילום: דוברות העירייה

שתי הגינות החדשות, ברחוב רימון ובשכונת הכרמים, נכללים בסדרת 21 הגינות והפארקים השכונתיים שחודשו או הוקמו במהלך השנה כפועל יוצא של תכנית עירונית שמטרתה להנגיש את גינות המשחקים לילדי העיר.
התכנית נועדה להעמיד בכל רחוב ושכונה גינת משחקים מושקעת בה יוכלו ילדי השכונה ליהנות ממתקני משחק מושקעים ומותאמים לגילים השונים.  עד כה, במסגרת התכנית, נחנכו 20 גינות משחקים שהוקמו או חודשו על ידי העירייה, לאורכה ולרוחבה של העיר. רשימת הגינות המחודשות כוללת את רחובות סביון, רותם, גלעד, השושנים, השקמה, חצב, השקד, הר יונה ג' ועוד.
לצד ההשקעה בגינות השכונתיות העירייה הקציבה סכומי כסף גדולים לשדרוג שלושת הפארקים העירוניים הגדולים בעיר: פארק דליה שודרג במתקני משחק חדשים, פארק אריאל שרון עובר בימים אלה מתיחת פנים יסודית ונופארק – פארק הדגל של נוף הגליל, השתדרג לאחרונה במסלול בימבות לפעוטות ומתחם מוצגי אומנות עשויים מדשא סינטטי. יצוין כי נוף הגליל היא העיר הראשונה בארץ בה הוקם הפארק נגיש רחב ידיים לרווחת ילדים עם צרכים מיוחדים.
בנוסף העירייה השלימה את הקמתו של פארק המים הראשון של נוף הגליל. הפארק צפוי להיחנך ב – 16/2 לבדיקת המערכות התפעוליות ולהיפתח באופן רשמי בפתיחת עונת הרחצה 2024.

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|