"בכל חודש אני לא שוכח לשלוח לד"ר יחיא הודעה: תודה רבה מלאך שלי"

פריצות דיסק קשות הובילו את זאב יוסף, פנסיונר של המשטרה מעפולה לחוסר תפקוד מוחלט. החיים שלו השתנו כשהוא פגש את ד״ר מוחמד יחיא, רופא בכיר ביחידת גב במערך אורתופדיה שיקום במרכז הרפואי העמק

זאב יוסף, בן 60 מעפולה היה על סף ייאוש. הוא רק יצא לפנסיה משירותו במשטרה וחשב שחיים חדשים עומדים להתחיל. אך פריצות דיסק מהן סבל גרמו לכאבים חזקים בגבו, אי תחושה ברגלו וחוסר תפקוד מוחלט. הפחד מהליך ניתוחי הכריע אותו והוא דחה את הפעולה, עד אשר הוא פגש את ד״ר מוחמד יחיא, רופא בכיר ביחידת גב במערך אורתופדיה שיקום במרכז הרפואי העמק שהפיג את חששותיו ונכנס לליבו.
לכבוד נר שמיני של חנוכה זאב שיתף אותנו בנס שלו: ״הייתי במצב של חוסר תפקוד מוחלט, סבלתי מכאבים חזקים והייתי מרותק לביתי. היו לי תוכניות להמשך החיים, רק יצאתי לפנסיה ומצאתי את עצמי מיואש, חשבתי שהנה אני הולך להיות משותק. לפני כחצי שנה, פגשתי את המלאך שלי, ד״ר יחיא. הוא הצליח להגיע אלי, לדבר אלי, להבין אותי. הוא גרם לי להבין שאני חייב לעבור ניתוח בשביל הבריאות שלי ועל מנת לשפר את איכות החיים שלי. וכך הוא נכנס ללב שלי, הצליח להרגיע אותי, לשכך את הפחדים הכי עמוקים שלי, ולגרום לי לסמוך עליו. יום לפני הניתוח, קיבלתי רגליים קרות והחלטתי שאני לא עושה אותו. ד״ר יחיא הגיע אלי ועשה איתי שיחה בה הוא אמר לי, ׳זאב בעוד יומיים אתה הולך על הרגליים, ואנחנו מטיילים במחלקה׳. ועם האמונה הזאת נכנסתי לניתוח. יומיים לאחר הניתוח אני עומד על הרגליים. לעולם לא אשכח את זה. היום אני מתפקד לחלוטין, עובד, עושה ספורט והליכות, נהנה מהחיים, ולא סובל מכאבים. אני בכל חודש לא שוכח לשלוח לד״ר יחיא הודעה: ׳תודה רבה מלאך שלי״. בהזדמנות זאת אני אודה לכל מחלקת אורתופדיה, לד״ר מיכאל רייכל, מנהל יחידת גב ורופא בכיר במערך האורתופדיה שיקום שניתח אותי לצד ד״ר יחיא, לכל צוות הרופאים והאחיות המדהימים שעושים עבודתם במסירות, מכל הלב ועם חיוך".

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|

מרכז רפואי העמק: 2 רופאים בכירים מונו וקודמו

|