בית שאן: אלפי כדורי ויאגרה החשודים כמזוייפים נתפסו בפעילות אכיפה

במהלך המבצע המשולב של הרשויות נתפסו אלפי מוצרי אין אונות מזויפים, סיגריות ועשרות קילוגרמים של טבק מוברח מהשטחים. המוצרים אסורים לשיווק בישראל ומסכנים את בריאות הציבור

שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף פרקליטות מחוז צפון אזרחי ומשרדי הממשלה השונים מבצעים פעילות אכיפה משולבת כנגד מחוללי פשיעה. במסגרת זו התקיים שלשום מבצע אכיפה משולב בבית שאן.
המבצע נערך בהובלת משטרת ישראל תחנת המשטרה בעיר ופרקליטות מחוז צפון אזרחי ובשילוב גורמי האכיפה הרלבנטיים: משרד הבריאות – אגף אכיפה ופיקוח, הפדרציה, ביטוח לאומי ורשות המיסים.
במהלך המבצע פשטו הכוחות על 2 עסקים השייכים לתושבי העיר ובוצע חיפוש גם בבית מגורים. במהלך המבצע נתפסו: משרד הבריאות- מעל 700 חבילות (אלפי כדורים) של וויאגרה הנחשדת כמזוייפת , מוחזקת בתנאים לא ראויים בחום כבד ואסורה לשיווק ללא מרשם, מאות חפיסות של ג'ל לבליעה של מוצר אין אונות לא מאושר לשיווק בישראל ותרופות נוספות ללא מרשם, שחלקן מוגדרות כסמים בפקודת הסמים המסוכנים. דגימות מהתרופות ומהמוצרים נלקחו לבדיקות מעבדה.
הפדרציה כ-100 ק״ג טבק מוברח מהשטחים, לא מאושר לשיווק בישראל על פי חוק, מבלי פיקוח על תכולתו ומבלי ששולמו מיסים כנדרש בחוק – הטבק הוחרם, החשודים נחקרו ויוטל קנס בסך 100,000 ₪. דגימות מהטבק יועברו לבדיקות מעבדה. עוד נתפשו עשרות פאקטים של סיגריות שהוברחו מהשטחים.
מדוברות משטרת ישראל נמסר: ״משטרת ישראל בשיתוף הגופים השונים תמשיך במאבקה כנגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפלילי, כלכלי, בריאותי המתבצעת תוך זלזול בשלטון החוק ובעלת השפעה שלילית ומסוכנת לחברה הנורמטיבית שומרת החוק״.