ביר-כץ: "מקווים להחזיר גלבוע/גליל לשנים היפות שלה"

גלבוע גליל השלימה את הסגל שלה לאחר שצירפה את הסנטר עמית ביר כץ (27, 2.08) שחוזר לקדנציה שנייה בגן נר. השחקן, ששיתף פעולה עם בית הלחמי בנבחרת העתודה, אמר: "אני שמח לחזור למקום שבו קיבלתי את הצ'אנס הראשון שלי בליגת העל"

הפועל גלבוע גליל השלימה את הסגל שלה לאחר שצירפה את הסנטר הישראלי עמית ביר כץ (27, 2.08),  שחתם לעונה אחת במועדון.

עבור ביר כץ, ששיחק בעונה שעברה בעירוני נהריה והפועל חולון, מדובר בקדנציה שנייה בגן נר .

עם השלמת הסגל של אריאל בית הלחמי תתקיים יריית הפתיחה לעונה 2015/17, וזאת לאחר שהקבוצה תפגוש בשבוע הבא ביום חמישי (8.9)במסגרת "טורניר אלון" את הפועל תל אביב באולם הספורט בכפר תבור בשעה 20:00 ובשבת יומיים לאחר מכן צפויה להתמודד בגמר או במשחק על המקום השלישי מול נהריה או מכבי חיפה.

מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי אמר לאחר צירופו של ביר כץ: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של עמית ביר כץ. עמית מגיע אלינו לאחר שצבר ניסיון בליגת העל בשנים האחרונות. אנחנו מאמינים כי יביא רוח שתואמת את המועדון".

ביר כץ, עצמו, אמר: "ראשית אני רוצה להודות להנהלה ולצוות האימון שהאמין בי, ולקח אותי למשבצת הזו, ואעשה כל שביכולתי לתרום לקבוצה. אני שמח לחזור למקום שנתן לי צ'אנס בפעם הראשונה בליגת העל, אני מרגיש שזה המקום בשבילי לחזור, ולתרום כמה שיותר לקבוצה מהניסיון שצברתי. אני מאוד שמח על ההזדמנות לשתף פעולה שוב עם אריאל בית הלחמי, שאימן אותי בנבחרת העתודה של ישראל.  כיף לחזור לשחק עם יחזקאל סקווארר איתו שיחקתי בנוער של מכבי ת"א. אני מגיע לקבוצה עם חבורה לוחמת שתציג משחק אנרגטי ובעיקר מחויבות למקום. אני מקווה שנחזיר העונה את הפועל גלבוע/גליל לשנים היפות שלה".