ביטוח – ככה עושים את זה היום!

עושים ביטוח? עצות לעשות זאת נכון.
צילום(pexels.com)

מעוניינים לעשות  ביטוח? כיום, רכישת פוליסת ביטוח מתבצעת בצורה מעט שונה בהשוואה למה שהיה נהוג בעבר – כאשר, רשת האינטרנט תרמה תרומה גדולה להטמעת השינוי.
מהסיבה הזאת, אם אתם מעוניינים בפוליסת ביטוח, מכל סוג ומכל סיבה, להלן מספר טיפים ישימים אשר יאפשרו לכם לעשות זאת בצורה הנכונה:

• מבינים את הדרישות והצרכים

אז לפני שאתם מתחילים בהליך חיפוש אחר פוליסת ביטוח, קיימת חשיבות גבוהה להבין את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותה פוליסת ביטוח.
כמובן, שבשלב הראשון ההמלצה היא להבין באופן מדויק איזו פוליסה יכולה לספק מענה על הצרכים שלכם – כך שאם לדוגמא אתם יודעים שאתם מעוניינים לרכוש פוליסה לרכב. חשוב שתבינו באלו פוליסות פרטניות מדובר ובין היתר: ביטוח חובה לרכב, ביטוח צד ג ו/או ביטוח מקיף וכיוצא בזה..
מעבר לכך, אם יש לכם כיסויים פרטניים שאתם מעוניינים שיהיו חלק מהפוליסה שלכם, כדאי להגדיר אותם – בכדי לבחור בשלב הבא, פוליסה אשר מכילה גם את הכיסויים הללו.

משתמשים (בצורה נכונה) ברשת האינטרנט

רשת האינטרנט נגישה לכם לאורך כל שעות היממה ובאמצעות אותה הרשת, אתם יכולים לקבל את כל המידע הרלוונטי לגבי ביטוחים  ולגבי פוליסות ביטוח פרטניות.
ברשת תוכלו למצוא בין היתר: מדריכים מגוונים, טיפים יישומים, טווחי מחירים, פרטים על חברות , מידע על פוליסות ועוד..
תוכלו להגדיר לכם את מילות המפתח הרלוונטיות ופשוט להשתמש בגוגל ובמנוע חיפוש אחר, על מנת להתמקד במידע הרלוונטי לגבי אותם הביטוחים.
את המידע תוכלו לקבל באמצעות האתרים של חברות הביטוח, באמצעות אתרי חדשות או אתרים אשר מציעים באופן פרטני מידע לגבי ביטוחים ועוד..
ההמלצה היא לעשות שימוש בכמה שיותר מהפלטפורמות, על מנת שתגיעו למצב בו יש לכם את כל המידע והכלים הנדרשים לבחירת הפוליסה המתאימה.

משווים מחירים

המטרה של רוב מי שמחפש אחר פוליסת ביטוח (ולא משנה באיזה ביטוח מדובר), תהיה ליהנות מפוליסה המקיפה והמתאימה ביותר במחיר האטרקטיבי ביותר.
מהסיבה הזאת, בשלב הראשון קיימת חשיבות גבוהה לבצע השוואת מחירים מקיפה.
כמובן, שכאשר מבצעים את ההשוואה קיימת חשיבות גבוהה לבדוק אלו כיסויים כל פוליסה שכזאת כוללת – כמובן, שפוליסה אשר תהיה מקיפה יותר יכולה להיות יקרה יותר מאחרות.
מהשלב הזה, ההמלצה היא כמובן לערוך את ההשוואה בצורה קפדנית ומקיפה.
את ההשוואה תוכלו לעשות דרך האינטרנט – באמצעות כלי זה, תוכלו גם ליצור קשר עם החברה ולבקש הצעת מחיר פרטנית. אפשרות נוספת היא לעשות זאת בצורה מעט יותר מיושנת – דרך הטלפון – כאשר נציג מטעם חברת הביטוח יכול לספק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים ואף לסייע לכם בהשלמת רכישת הפוליסה.

שוקלים הכנסת איש מקצוע לתמונה

אם למרות המידע אליו נחשפתם ברשת האינטרנט, אתם עדיין לא בטוחים לגבי הבחירה, ההמלצה היא לשקול להכניס לתמונה איש מקצוע כמו: סוכן ביטוח או לקבוע פגישה עם נציג מטעם חברת ביטוח.
לפני שאתם מקבלים החלטה, כדאי שתבינו איך אותו איש מקצוע יכול לסייע לכם ומה מחיר השירות – והתבסס על הפרמטרים הללו להחליט אם אכן מדובר בצעד שכדאי לעשות או שאפשר לוותר עליו ולבצע את רכישת הפוליסה באופן עצמאי.

• בוחרים בפוליסה ומשלימים את התהליך

אחרי שאספתם את כל המידע הרלוונטי, ביצעתם השוואת מחירים והתייעצתם (או לא) עם איש מקצוע, מגיע הרגע לבחור את הפוליסה המתאימה.
בשלב הבא, תוכלו לבצע את ההזמנה – וכמובן, להיות שלמים איתה ושקטים בידיעה שאם חלילה תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מקרה ביטוחי, תוכלו לקבל מענה איכותי.