בחירות 2023 בעפולה: לינוי מלול הוצבה במקום השלישי ברשימה של איתי כהן

מלול, 27, סטודנטית לתואר שני, תתמקד בקמפיין בחיבור לצעירים וסטודנטים. "אני בטוח שהמיקום של לינוי יהיה ריאלי בתום הבחירות והיא תשמש כחברת מועצה. אני מזהה אצלה את התשוקה והרצון לעזור לאנשים ולקהילה". צילום: דוברות הבית החברתי

חודשיים לפני פתיחת הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות והרשימות למועצה מתחילות להתגבש. במסגרת זה חשף היום איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה, כי לינוי מלול, 27, תושבת העיר, הוצבה במקום השלישי בסיעתו הבית החברתי. כזכור, לפני כשבועיים עדכן כהן כי במקום השני הוצב אל"מ במיל' אלי אלפסי.
מלול נולדה, גדלה והתחנכה בעפולה. את שירותה הצבאי עשתה כתצפיתנית. את לימודי התואר הראשון בקרימינולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה היא סיימה בהצלחה ומשם המשיכה לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני במכללה האקדמית עמק יזרעאל.
במסגרת לימודיה התמחתה בקורסים של קואצ'ינג (אימון מנהלים בגישה בפסיכולוגית), סדנאות וקורסים בהנחיית קבוצות.
למלול וכהן חיבור מקדים, כחלק מהשתתפות בפרויקטים קהילתיים משותפים בעיר, בין היתר ב'כנפיים של קרמבו'.
"החלטתי לחבור לאיתי ולהצטרף לקמפיין שלו לאחר שנחשפתי לעשייה המבורכת שלו ולחיבור המיוחד שלו עם התושבים", אומרת מלול, "התשוקה שלו וההתמקדות במטרה מהווים עבורי מודל לדוגמא והיוו שיקול מרכזי בהצטרפות לסיעה. אני בטוחה ששיתוף הפעולה ביננו ובין יתר חברי הסיעה בכלל יתרמו רבות לעיר. על פי התגובות עד עתה אני גם מאמינה שהמיקום שלי ריאלי וסיעת הבית החברתי תוכל להשיג שלושה מנדטים ואף יותר. יש בי רצון אמיתי לסייע לאוכלוסיות הצעירות בעיר וכמובן לסטודנטים. אני ערה לצרכים שלהם כסטודנטית וכצעירה המתגוררת בעיר. יש לי ביטחון מלא באיתי שמוצא חשיבות רבה להנהגה הצעירה ואני רוצה להיות שותפה וחלק מכך".

לינוי מלול וראש הרשימה איתי כהן. צילום: דוברות הבית החברתי
לינוי מלול וראש הרשימה איתי כהן

כהן, שהכריז כי יעשה הכל בכדי לשמש בתפקיד סגן ראש העיר, מתוך רצון להשפיע, בירך על הצטרפותה של מלול לסיעתו וסיפר כי הוא זיהה מיד את התשוקה שלה לעבוד ולתרום את חלקה עבור הקהילות בעיר, "לינוי הוצבה במקום השלישי מתוך מטרה חד משמעית, שהיא תשמש כחברת מועצה בכהונה הקרובה. היא חיה את העיר, מחוברת לתושבים ורוצה לתרום את חלקה לא רק בקהילת הצעירים והסטודנטים. היא, בדיוק כמוני, מבינה את המשמעות של נבחר ציבור והשליחות שלו, לאחר שהוא נבחר על ידי התושבים. אנחנו רוצים להיות הקול עבור התושבים, עם מנהיגות שמותאמת לעידן הנוכחי ולצרכים של כל קהילה וקהילה. אני יכול לומר במקביל שעד עתה הקמפיין שלנו עולה על הציפיות שלנו. יש לנו תמיכה של ציבור רחב, ביקוש לתלות שלטים שלנו בכל שכונות העיר ואנשים רבים שואלים כיצד הם יכולים לעזור לנו. זה מהווה עבורי מדד בנקודת הזמן הנוכחית. אני מאוד מעריך שהתושבים יודעים להעריך את העשייה שלי לאורך השנים האחרונות והעובדה שאני מגיע לבחירות הללו עם קבלות מוכחות ובטוח שזה ישתקף בקלפיות",