"בחירות עושים מאהבה"

בחירות 2018: שקד גולדמן הכריז רשמית על החלטתו להתמודד על ראשות המועצה המקומית כפר תבור.  "אני מביא עמי שילוב מוכח של ידע, ניסיון, יצירתיות מוניציפלית ורצון לפעול ככל יכולתי למען המושבה", אמר גולדמן השבוע

שקד גולדמן הכריז השבוע באופן רשמי על החלטתו להתמודד לראשות המועצה המקומית כפר תבור בבחירות הקרובות ב- 30 באוקטובר 2018. גולדמן, 41,  דור רביעי למייסדי כפר תבור גדל והתחנך במושבה. הוא נשוי למורן ואב לנווה (9), ינאי (6) ולוטן בן השנה.
את שירותו הצבאי בצה"ל עשה כלוחם ומפקד וכיום הוא מתנדב כלוחם בשירות מילואים. ברזומה שלו תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים. בשנים האחרונות הוא עובד כמנהל ב'מעוף לקידום יזמים ועסקים בישראל'. במקביל, הוא בעל כרם שקדים – 'שקדי מסחה', באדמות המושבה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גולדמן חבר ביחידת 'המתמיד' כפר תבור, בפורום 40-30 פלוס במתנ"ס, ובוועד האגודה החקלאית 'החקלאי כפר תבור'. בשנים האחרונות הוא לקח חלק במאבקים מקומיים ואזוריים ובינהם לשינוי התחבורתי בכביש 65, כביש 767 ועוד. כחלק מפעילותו כחבר מועצת כפר תבור הוא פעיל וחבר בוועדות המכרזים, איכות הסביבה וביקורת.

• "למדתי להכיר היטב את האתגרים הצפויים לנו"

לאחר קבלת ההחלטה הסופית להתמודד על ראשות המועצה אמר השבוע גולדמן: "החזון שלי הוא שכפר תבור תהיה מושבה ציונית, ליברלית וגלילית. חלוצה ואמיצה בכל תחומי החיים ובראשם החינוך. עצמאית כלכלית ומתחשבת בדורות הבאים. כאן גדלתי, התחנכתי ובחרתי להקים את ביתי עם זוגתי ולגדל את שלושת ילדינו. במהלך השנים הקדשתי חלק מהותי מזמני ומרצי למען פעילות ציבורית התנדבותית לקידום המושבה והאזור. במהלך חברותי במועצה למדתי להכיר היטב את האתגרים הצפויים לנו ואת ההזדמנויות הטמונות לפיתוח המושבה. אני מביא עמי שילוב מוכח של ידע, ניסיון, יצירתיות מוניציפלית ורצון לפעול ככל יכולתי למען המושבה. כאבא לילדים קטנים שרואה ושומע את התושבים בחרתי לשים את החינוך, הקהילה, גיוון מקורות ההכנסה והביטחון האישי כראשונים בסדרי העדיפויות שלי. אני מאחל לנו התושבים קמפיין הוגן ונקי. אני מתחייב בפניכם לנהוג כך".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|