בחייהם ובמותם: האחים נועה וגידי חיאל נרצחו במסיבת הטבע ברעים

"לא נתפס בכלל לדבר על נועה וגידי בלשון עבר", אמרו חבריהם ובני משפחתם של נועה וגידי, "הם יהיו לעד חלק מכולנו. אח ואחות שגדלו במשפחה מלוכדת וגדולה בעמק יזרעאל, חברים הכי טובים, שתי נפשות יפות יפות. הם ישמרו על כולנו מלמעלה". במועצה עדכנו גם על אובדן שלו גל ב״מסיבת הטבח״ ברעים, השביעי במספר באחוזת ברק. צילום: באדיבות המשפחה

המועצה האזורית עמק יזרעאל הוציאה לפני זמן קצר הודעה על דבר מותם הטראגי של האחים נועה וגידי חיאל – שנרצחו על ידי מחבלי החמאס האכזריים במסיבת נובה בעוטף עזה. בהודעה נכתב: "ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה, המומים וכואבים את אובדן יקירינו – נועה וגידי חיאל מאחוזת ברק, שנרצחו על ידי בני עוולה במסיבה ברעים. אנו מחבקים ומחזקים את משפחת חיאל היקרה והאהובה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה הכבד. צוותי הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי של המועצה עומדים לרשות התושבים, קהילת אחוזת ברק כולה והמשפחה לתמיכה. יהי זכרם ברוך. מועד הלווייתם יפורסם בהמשך.
"אין מילים לתאר את הכאב על החברה הצעירים והמוכשרים האלו", אמרו היום תושבים בעמק, "כמה אבדות ליישוב ולכל העמק. לא נתפס בכלל לדבר על נועה וגידי בלשון עבר. הם יהיו לעד חלק מכולנו. אח ואחות שגדלו במשפחה מלוכדת וגדולה בעמק יזרעאל, חברים הכי טובים, שתי נפשות יפות יפות. הם ישמרו על כולנו מלמעלה".

שלו גל בן 25 מברק הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה
שלו גל בן 25 מברק הי"ד. צילום: באדיבות המשפחה

לפני זמן קצר דיווחו במועצה על אובדן נוסף באחוזת ברק, של שלו גל, השביעי במספר בישוב הקהילתי. בן 25 היה במותו. יהי זכרו ברוך.