בחודש הבא: פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי ה-12 בגלבוע עולה לאוויר

אירוע השיא של הפסטיבל מתקיים עם הזריחה, במהלכו יתקיים טקס ניפוח הכדורים הפורחים וכמובן הפרחת הכדורים אל עבר שמי הגלבוע במטס מרהיב (17-18 באוגוסט – בגן הלאומי מעיין חרוד). צילום: דוברות המועצה

מופעי תעופת כדורים פורחים מהארץ ומהעולם, אקרובטיקה וצניחה חופשית מכדור פורח, מופע לילי מרהיב של כדורים פורחים מוארים, מופעי ילדים (קוגומלו, ילדי בית העץ), סדנאות אקרובאלנס, קיר טיפוס, בריכות שכשוך ומגוון של פעילויות מהנות לכל המשפחה יתקיימו בפסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי בגלבוע, המתקיים זו השנה ה-12 בגן הלאומי מעיין-חרוד, במועצה אזורית הגלבוע, בין ה-17-18 באוגוסט.

>>לרכישת כרטיסים באתר gobalon ובאתר toMix
אין מקום מתאים יותר מהגלבוע לתעופת כדורים פורחים על רקע נופיו המרהיבים של ההר ויערותיו, העמק ושדותיו, ובריכות ומאגרי המים התכולים של עמק-חרוד. הפסטיבל יהווה את אירוע השיא בקיץ לפעילויות האקסטרים ולספורט האתגרי אותם מקדמת מוא"ז הגלבוע.
בשנים האחרונות הפך ענף הכדורים הפורחים בגלבוע לאחד ממוקדי הבילוי האהובים על משפחות, ילדים, זוגות וחובבי אקסטרים. זהו הפסטיבל הבינלאומי היחיד בארץ, המארח כדורים פורחים צורניים, והשנה יגיעו כדורים יחדם עם בלונאים (טייס כדור פורח) מאנגליה, הולנד, קרואטיה וצרפת לצד בלונאים מישראל.
אירוע השיא של הפסטיבל מתקיים עם הזריחה, במהלכו יתקיים טקס ניפוח הכדורים הפורחים וכמובן הפרחת הכדורים אל עבר שמי הגלבוע במטס מרהיב.
את הקבוצה הישראלית מוביל אמיר שמר, אחד מהמומחים העולמיים לתחום הכדורים הפורחים וחלוץ התחום בישראל. בקבוצה הישראלית יטוס השנה גם וינסנט דופרי הצרפתי שהשתקע בגלבוע, מהבלונאים הוותיקים בעולם שמטיס כדורים פורחים כבר מעל 40 שנה והטיס כדורים ב-63 מדינות ברחבי העולם. צעיר המשתתפים השנה הוא דניאל וויד בן ה-28 מאנגליה, שגדל במשפחה של בלונאים ובעקבות חוויות הביקור שלו בפסטיבל בגלבוע החליט לתפור במו ידיו (במשך שנה וחצי) דגם חדש של בלון בצורת תינוק דרקון ולקיים את טיסת הבכורה שלו בפסטיבל.
עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע: "הגלבוע הוא הבית הטבעי לפעילות אתגרית, ולא סתם התפתחה כאן תעופת הבלונים פורחים, כשאנו מייחדים את תנאי הטבע, לפיתוח הזדמנויות ספורטיביות ותיירותיות. הפסטיבל הוא חוויה ייחודית וחגיגה משפחתית מסעירה ואני מזמין את הציבור לבוא ולהשתתף באחד מהאירועים הססגוניים ביותר המתקיימים בארץ".
לראשונה השנה יתאפשר לרכוש כרטיס יומי לאירוע הפסטיבל ב-18.8 לצפייה במטס הכדורים הפורחים ובמופעי יום ו'.
>>לרכישת כרטיסים באתר gobalon ובאתר toMix

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|