בוחרים ב"סאיג ובניו בע"מ": כי לבית שלכם מגיע הטוב ביותר

אמינות שנצברה לאורך יותר מחמישה עשורים, ספקים מהמותגים המובילים באירופה ותודעה צרכנית שלא תמצאו בכל מקום. חברת "סאיג ובניו בע"מ" מנוף הגליל מתמחה ביבוא ושיווק אבן ושיש בכל צורותיה, בריצוף, חיפויים, כלים סניטריים ועוד. המנכ"ל ראיק סאיג מספר על ה"אני מאמין" של החברה, החשיבות שהם מוצאים לשירות, המענה ללקוחות שמגיעים מכל רחבי הארץ וגם: מסביר מדוע המקצועיות כל כך חשובה בענף הזה

מה הופך חברה למוצלחת ולעסק משגשג? האם זה המוצר, השירות, השם הטוב, המחיר שמותאם לכל כיס או המוניטין? במקרה של חברת סאיג ובניו בע"מ מנוף הגליל כנראה שכל התשובות נכונות.
בכדי להיחשף לסיפור ההצלחה של החברה שמתמחה בריצוף, חיפויים, שיווק קרמיקה פורצלן, כלים סניטריים, ברזים, ואביזרים צריך לחזור במנהרת הזמן יותר מחמישה עשורים אחורה. אבי המשפחה הקים את החברה בשנת 1972 ומאז היא התפתחה והפכה למעצמה של ממש בענף.
לקוחותיה משתייכים למגזר הפרטי והמוסדי ובמקביל אליהם תמצאו בין לקוחות החברה יזמים, קבלני בנייה, רשויות, אדריכלים, מעצבי פנים ועוד.
בחברה מקפידים על מתן תשומת לב לפרטים הגדולים והקטנים כאחד, כחלק מהתרבות הארגונית המוטמעת בקרב 20 העובדים שמשתייכים למחלקות המכירות, הייבוא, השיווק, הרכש, המיון, עיצוב הפנים ולוגיסטיקה.
מוצרי החברה מיובאים ממדינות אירופה, ובעיקר מאיטליה, ספרד וגרמניה. לדברי מנכ"ל החברה ראיק סאיג, הסיבה לכך היא העובדה שממדינות אלה יוצאים הטרנדים הכי עדכניים בתחום בו החברה מתמחה. "אנחנו עובדים בשיתופי פעולה עם המפעלים המוכרים ומייבאים מותגים מוכרים, איכותיים ואקסקלוסיביים, כאלה שאנחנו עובדים איתם בהצלחה שנים ארוכות ומקבלים פידבקים טובים מהלקוחות".

• "הניסיון שלנו זה הכוח שלנו"

אם בלקוחות עסקינן, מעניין מאוד לגלות שלמתחם המעוצב המרשים ואולם התצוגה המרהיב בין שתי הקומות, מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, כולל מירושלים, תל אביב ואפילו קריית שמונה.

סאיג ובניו
סאיג ובניו: מתחם מעוצב עם מגוון עדכני של עולם האבן והשיש לחיפו דקורטיבי חוץ ופנים הבית

המתחם המעוצב בקפידה כולל מעל 1100 מ"ר ומאפשר להתרשם מהמגוון העצום והעדכני של כל עולם האבן והשיש שמאפשר חיפוי דקורטיבי יפהפה, בפנים הבית- בחללים השונים, ומחוצה לו. ערך מוסף נוסף של החברה בא לידי ביטוי בידע הרב שנרכש לאורך השנים. ידע זה מעניק ליועצים יכולת להתאים ללקוחות את צרכיהם ובמקביל להיצמד לתקציב למטרה זו.
ומה לגבי המחירים? "אנחנו יודעים להתאים את העלויות עבור כל פרויקט או לקוח כזה או אחר, גם ללקוח הממוצע וגם למחפשי היוקרה והאקסקלוסיביות. הניסיון שלנו זה הכוח שלנו והערך המוסף שלנו זה השירותיות והליווי מהרגע שהלקוח נכנס אלינו ובהמשך כשהוא מקבל את המוצר וגם את האחריות עליו. יש פה מעטפת רחבה במטרה לייצר ללקוח חוויה חיובית ואנחנו עושים הכל בכדי לשמור על הסטנדרטים שהצבנו לעצמנו. חשוב לי גם להדגיש שהאכפתיות שלנו כלפי הלקוחות נוכחת מאוד והיא חשובה לנו מאוד. אנחנו עובדים בענף שמשווקים בו לעיתים מוצרים לא איכותיים ולכן אנחנו עובדים עם הספקים הכי נחשבים, בכדי למנוע עוגמת נפש של לקוח כזה או אחר. אני שמח שהשם הטוב שלנו מדבר בעד עצמו".

 

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|