בואו נשחק, צעצועי מין בשבילו ובשבילה

למה כן לשלב צעצועי מין במיטה. המחשה( אתר PEXELS )

אנשים רבים, גברים כנשים, מחזיקים בתפיסות שגויות בקשר לצעצועי מין. למשל התפיסה שויברטור נועד להנאה אישית ולא ניתן להשתמש בו בזוג, או שדילדו עלול להחליף את הפין. אצל גברים מסוימים זה עלול להתפס כפגיעה באגו הגברי, שיש אביזר שגורם לאשה לעונג ולהנאה ושהיא אפילו יכולה לגמור בזכותו. לכן לפעמים מוותרים על האופציה הנהדרת להוסיף צעצועי מין למיטה, דבר שיכול לשדרג ולגוון את חיי המין שלכם.

• למה כן לשלב צעצועי מין במיטה

לשילוב צעצועי מין במערכת היחסים המינית יש מגוון רב של יתרונות והם יכולים להשפיע חיובית על החוויה המינית של הזוג. שילוב צעצועי מין במיטה יכול לספק מימד נוסף של התרגשות והנאה. הצעצועים מספקים חוויה נוספת וייחודית במהלך הפעילות המינית. הם יכולים להוסיף למגע המיני רמות נוספות של תחושה ועניין. בנוסף שילוב צעצועי מין יכול לפתוח את הדלת לחידוש וליצירתיות בין בני הזוג. הם יכולים לתרום לתקשורת ובניית ביטחון בקשר כאשר עושים בהם שימש תוך אווירה של קבלה ופתיחות ותחושת שותפות בין בני הזוג. דבר חשוב לא פחות הוא האפשרות להתמודד עם קשיים מיניים כמו קושי להגיע לאורגזמה, או לחלופין שפיכה מוקדמת.
חשוב לזכור שהדבר המרכזי הוא ההסכמה והפתיחות בין שני הצדדים. השימוש בצעצועי מין צריך להיות דבר משותף לשני הצדדים במערכת הזוגית, ושימוש בהם לא יכול להחליף את התקשורת וההבנה הפתוחה בין הפרטנרים. להפך, צריך לדבר על זה ולהסכים להכניס את האביזר איתכם למיטה במטרה שכל הצדדים יצאו מורווחים.

• בשבילה, עזרה בהגעה לאורגזמה

לשימוש בצעצועי מין כחלק מחיי המין של הנשים יש יתרון פיזיולוגי ופסיכולוגי . הגירוי המיני עבור נשים לעיתים מורכב יותר מאלו של גברים והן נדרשות להגיע לרמות גבוהות יותר של רוגע על מנת להגיע לאורגזמה. שימוש בצעצועי מין, כמו ויברטורים ודילדואים, יכול לתרום לנשים בכמה דרכים: גירוי פיזי – צעצועי מין יכולים לספק גירוי פיזי באזורי העוררות של האישה. הם מסייעים להגביר את הדם באזור ולהפעיל את העצבים המעוררים תחושות מיניות.
הפחתת לחץ ואי נוחות – צעצועי מין יכולים לשמש ככלי המקל על דרך ההתמודדות עם לחץ, פחדים או כל דבר אחר שעשוי להפריע לחוויה המינית. ברגע שיודעים שהאביזר מתווסף למיטה, זה יכול לתרום לתחושת הבטחון והרוגע.
קשר רומנטי – שימוש בצעצועים מיניים יכול להקנות פתיחות בתחושות ובתקשורת בין הזוג. הדיבור והתקשורת בנושא המיני עשויים לפתוח אופקים חדשים של גילויים אחד על השניה.
כדאי לציין שכל זוג ואדם הם יחידים, והדרכים שבהן יתרוממו ויתחדשו בחיי המין הם תחושתיים ואישיים. חשוב לקחת בחשבון את הרגשות, הצרכים וההעדפות של כל אחד ואחת ולדבר על כך כזוג.

• בשבילו, צעצועי מין לגברים

צעצועי מין רבים נועדו לספק תחושות ייחודיות ומוגברות שאולי קשה להשיג עם גירוי ידני בלבד. זה יכול להוביל לחוויות אינטנסיביות ומספקות יותר. בנוסף גברים שעושים שימוש בצעצועי מין יכולים להנות ממגוון ייתרונות:
זיקפה ממושכת – צעצועי מין מסוימים, כגון טבעות רטט, אשר נועדו להאריך את משך הזיקפה ולעכב את השפיכה. גברים החווים קשיים בתפקוד מיני או בגירוי, יכולים להיעזר בצעצועי מין לשמירה על תפקוד ופעילות מינית.
ביטחון מיני משופר – שימוש מוצלח באביזרי מין כדי לשפר את ההנאה והסיפוק יכול להגביר את הביטחון המיני. ביטחון מוגבר זה עשוי להשפיע לטובה על הרווחה הכללית ועל ההערכה העצמית.
הפגת מתחים – פעילות מינית, כולל שימוש באביזרי מין, יכולה להיות משכך מתחים טבעי. שחרור אנדורפינים במהלך אורגזמה הגברית יכול לתרום לתחושת רגיעה ורווחה.
אינטימיות זוגית – צעצועי מין יכולים להוסיף גיוון וריגוש לפעילויות מיניות בת זוג. ניתן לשלב אותם במשחק של זוגות, ולאפשר לבני הזוג לחקור יחד תחושות חדשות ולשפר את האינטימיות.
חקר פנטזיות – צעצועי מין יכולים לשמש כדי לחקור פנטזיות ותרחישים שונים של משחק תפקידים. זה יכול לתרום לרפרטואר מיני מספק ומגוון יותר.

חשוב לציין שהשימוש באביזרי מין הוא בחירה אישית, ואנשים צריכים תמיד לתת עדיפות לבטיחות, תקשורת והסכמה בכל פעילות מינית, בין אם לבד או עם בן/בת זוג. בנוסף, חשוב לנקות ולתחזק צעצועי מין כראוי כדי למנוע כל סיכונים בריאותיים אפשריים. וקדימה לכו לשחק…