בדרך ל-8200? איתי כהן מקדם הקמת כיתות סייבר בעפולה

במהלך פגישה עם שר המודיעין אלי כהן ביקש איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה לכלול את העיר בתוכניות לימוד יוקרתית- במטרה לשלבם בעתיד ביחידות המודיעין של צה"ל

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה נפגש לאחרונה עם שר המודיעין אלי כהן בכדי לדון עמו במספר נושאים הקשורים לקידום העיר. במהלך הפגישה ביקש כהן מהשר שנחשב למקורבו, לכלול את עפולה בתוכנית הסייבר היוקרתית לתלמידי בתי הספר בעיר אשר מיועדת לתלמידי כיתה ט' עד יב' וזאת כחלק מהתוכנית של משרד המודיעין לשלב מגזרים שונים ואת תושבי הפריפריה במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל.
"סיכמתי עם השר על הקמת כיתות סייבר", אמר השבוע כהן, "כל זאת במטרה לשלב תלמידים ותלמידות מהעיר שלנו במערך הסייבר והמודיעין של צה"ל, הזדמנות הניתנת במסגרת המיזם לצעירים ולצעירות לשרת ביחידות הסייבר והטכנולוגיה ובקהילת המודיעין שב"כ, 8200 ועוד. ההזדמנות הזו הופכת בעבורם הלכה למעשה לכרטיס כניסה חשוב ומשמעותי לאזרחות וכניסה לשוק עבודה אטרקטיבי ויוקרתי לאחר השירות הצבאי. אני מודה לשר שנענה לבקשתי- הוא באמת ידיד אמת של העיר עפולה. תודה גם לראש העיר אבי אלקבץ אשר מעודד תמיד יוזמות חדשות ויצירתיות למען הנוער בעפולה".