בדיוק כמו שחלמתם: הסטיילינג של רהיטי ולדמן בעפולה

בולדמן גלריה לרהיטים בעפולה עושים שימוש באמצעות הטרנדים, הסטיילינג, החיבור בין החוץ לפנים, ומייצרים בחללים חוויה מקורית וייחודית. צילום. אדריכלות אליעד רוזיילו, עיצוב פנים שירן פילוסוף

עם השנים, עבר עולם עיצוב הפנים תהליכים מתקדמים, עם שימוש במגוון רחב של חומרים, צבעים רכים וטבעיים, כאלה המתמזגים ומשתלבים בהרמוניה, מעניקים תחושת חמימות ולא פוגמות או מנטרלות את המראה המודרני. העיצובים יכולים לשלב מינימליסטיות, פשטות, קו כפרי או וינטג', וחיבור לצורות נקיות וטקסטורות, בכדי לשוות מרחב נקי, פונקציונאלי ומרהיב, עם טאץ' מושלם שמותאם לאווירה המעודנת שאותה אנו רוצים לייצור.
בולדמן גלריה לרהיטים בעפולה מסבירים כי באמצעות הטרנדים, הסטיילינג, החיבור בין החוץ לפנים, והחשיבה על הפרטים הקטנים – ניתן לייצר בחללים חוויה מקורית וייחודית, כזה שתיצור סביבה שמתאימה לכל דיירי הבית ושיהיה נוח ונעים לפעילויות השונות.
מעצבי הפנים של הגלריה מדייקים ומוסיפים כי להשלמת המראה הרגוע, לצד מערכות הישיבה, הכורסאות ופינות האוכל, אפשר להוסיף שטיחים רכים, כריות מעוצבות ושאר אביזרי דקורציה שמפיצים צבעים ומעניקים תחושה של נוחות, רוגע ושלווה, עם סטייל יוקרתי.


טיפ קטן: הבית שלכם הוא המבצר שלכם, אל תוותרו על זמן איכות בחלל המשפחתי ויצירת זכרונות ורגעים משותפים שמחברים את כולם


בגלריית ולדמן רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית. הגלריה מתמחה במערכות ישיבה בבדים ובעור, כורסאות מעוצבות, פינות אוכל, ומזנונים. החברה מספקת פתרונות ללקוחות פרטיים, אדריכלים, מעצבי פנים והמגזר העסקי.

 

 

 

 

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|