בגלל המוזיקה: מתחברים לצלילים בעמק

נרגעים עם שירי לאונרד כהן, "נותנים בראש" עם להיטי הרוק של איפה הילד ועושים שמח "על הדרך" עם פאר טסי. שלושה מופעים מבוקשים ומרתקים ממתינים לכם בסוף השבוע. במי תבחרו?

• "הללויה": פרידה מלאונרד כהן. היום (חמישי) ברדיו בר בבית קשת

נפרדים מלאונרד כהן מופע מחווה מיוחד, המחבר על במה אחת את שלושת הזמרים-יוצרים ארי גורלי, סיון טלמור וגל ניסמן בסיבוב פרידה והצדעה ל"כהן הגדול". השילוב הווקאלי שכבש לנו את הלב בשנים האחרונות – ארי גורלי, סיון טלמור וגל ניסמן, נפרדים מהיוצר הענק לאונרד כהן בסיבוב הופעות פרידה מלא הפתעות ומרגש ברחבי הארץ כולה. שיריו הגדולים של לאונרד כהן וכן יצירות פרי עטו, תרגומים, הגיגים ואפילו ציורים! מוגשים על ידי השלישיה בהרמוניה אינטימית, צבעונית וייחודית. ערב קסום וחובה לכולם ולחובבי לאונרד בפרט.

>> לפרטים נוספים על המופע

איפה הילד: צילום: יח"צ
איפה הילד: צילום: יח"צ

• איפה הילד: היום (חמישי), פאב הפינה, חמדיה

איפה הילד מגיעה להופעה בפאב הפינה בחמדיה עם כל השירים המוכרים והאהובים ביניהם: "מה שעובר עלי", "נפלת חזק", "מישהו שומע אותי", "לבן בחלום שחור", "גוונים של זהוב" ועוד שירים חדשים מהאלבום "מתוק בחשכה" שיצא בקרוב.
"איפה הילד" נולדה באמצע שנות ה-80 והייתה אחת ממבשרות התקופה של פריחת הרוק הישראלי. אלבום הבכורה "זמן סוכר" שיצא ב- 93' כלל את הלהיטים "מה שעובר עליי", "העצב שלה", "נפלת חזק", "אחד אלוהים" ועוד, הגיע למעמד של אלבום פלטינה ונחשב לאחד מאלבומי המופת של הרוק הישראלי בכל הזמנים. מאז המשיכו להקליט ולהופיע והוציאו 3 אלבומים נוספים. בשנת 98' הודיעה הלהקה על הפסקת פעילותה. 11 שנים לאחר מכן (2009) חזרה "איפה הילד" לפעילות מלאה עם הופעות ברחבי הארץ ושירים חדשים.
בימים אלה הלהקה עובדת על אלבום חדש בהפקתו המוסיקלית של עופר מאירי.

>> לפרטים נוספים על מופע

פאר טסי בהופעה: צילום יח"צ
פאר טסי בהופעה: צילום יח"צ

• לא רק דרך השלום: פאר טסי, רדיו בר, שבת

פאר טסי במופע מרהיב של פרפורמר מדויק, מוזיקה משובחת וביצוע חי של נגנים מהשורה הראשונה בהפקתו המוסיקלית של יעקב למאי. מופע הכולל להיטים מ-3 אלבומים שזכו לפלטינה ולהצלחה גדולה מתוכם: "אם תחכי לי", "היי מאמא", "דרך השלום", "משקה יקר", "כל העיר שלנו"ועוד.

>> למופעים נוספים בלוח "מבלים בעמק"

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|