א.פלדות: אין עוד מקום כזה

מתמחים בשיווק וייבוא ברזל, פלדות, מתכות לבניין ועץ לתעשייה וחקלאות, מתאימים לקהלי היעד קו מוצרים לכל צורך, מפעילים שלל מחלקות מגוונות והכי חשוב: מעניקים שירות אמין ואישי בגובה העיניים, עם מענה ממוקד לכל דרישות הלקוחות, זמני אספקה מהירים  ב-One Stop Shop. אתר עמקניוז מביא את סיפורה של חברת "א.פלדות" בגלבוע

הכל במקום אחד. לירון מועלם בא.פלדות

מה מוביל עסק להצליח ולהפוך למותג עם ערך מוסף? באיזו דרך הוא צובר קהל לקוחות נאמן, וזוכה במוניטין? סביר להניח שאנשי מקצוע יציינו שחווית הקניה תהיה בראש הרשימה, חלק יטענו שנושא השירות והמגוון הכי חשובים ואין ספק שגם מחירים אטרקטיביים, זמני אספקה מהירים ואמינות הם אספקטים בעלי חשיבות מכרעת בבחירה של לקוח או גוף כזה או אחר.
במקרה של חברת א. פלדות שפועלת מאזור התעשייה מבואות הגלבוע התשובה קצת יותר פשוטה, מכיוון שכל האלמנטים המובילים לחברה מצליחה מתקיימים בה – הלכה למעשה. אז מה הסיפור של א.פלדות? יצאנו לבדוק.

כריסטינה ממחלקת השיווק במחלקת כלי העבודה הממותגים למביני עניין. צילום: יונתן שדה
כריסטינה מהשיווק במחלקת כלי העבודה הממותגים למביני עניין. צילום: יונתן שדה

חברת א. פלדות  מתמחה בשיווק וייבוא ברזל, פלדות, מתכות לבניין ועץ לתעשייה וחקלאות. העובדה כי החברה היא גם יבואנית וגם יצרנית מבדלת אותה במגרש העסקי ומעניקה לה יתרון משמעותי בשוק התחרותי. מי שמרוויח מכך הם הלקוחות הרבים של החברה שרוכשים בה מאז היא הוקמה לפני כ-14 שנה: קבלנים, עצמאיים, לקוחות פרטיים, מוסדות, רשויות, חובבי D.I.Y (עשה זאת בעצמך) ועוד.

יתרון נוסף ומשמעותי של החברה הוא מגוון המוצרים והפריטים שמיועד לכל צורך ודרישה- במודל מתקדם של  One Stop Shop  ובמילים פשוטות- הכל תחת קורת גג אחת. החל מחנות אספקה טכנית, כלי עבודה של המותגים המובילים והחזקים בשוק, פלטות גבס, תקרות אקוסטיות ועוד.

• "אנשי פלדה- לב זהב"

החנות בחברה כוללת מספר מחלקות מרכזיות: צבע, ברגייה, כלי עבודה ידניים, כלי עבודה חשמליים ונטענים, אינסטלציה, פרזול, חשמל, מותרי חשמל לבית ולתעשייה, כל מה שאתם צריכים לבית ולגן, דשאים סינטטיים איכותיים וכן מוצרי איטום מתקדמים וריתוך. החברה גם מתמחה בביצוע ותכנון פרויקטים ומעסיקה צוות מקצועי עתיר ניסיון שיודע לדייק כל צורך עד לפרטי פרטים.

מחסן העץ בא.פלדות עם שלל סוגי לוחות עצים לבניין ולכל סוגי עבודות העץ. צילום: יונתן שדה
מחסן העץ בא.פלדות עם שלל סוגי לוחות עצים לבניין ולכל סוגי עבודות העץ

אחת המחלקות הדומיננטיות בא.פלדות היא מחלקת העץ בה נמכרים שלל עצים ובין היתר לבניין ולכל סוגי עבודות העץ.
וזה לא הסוף: בחברה גם מחלקת ברזל מקיפה, מתן פתרונות בנייה קלה וקירוי, מגוון חומרי בניין, מחלקת גבס וייצור איסכורית איכותית.
מעבר להכל- מטמיעים בתרבות הארגונית של החברה די.אן.איי שירותי המחויב ללקוחות, כזה הבא לידי ביטוי במענה לכל צורך ודרישה, באדיבות הצוות, בזמני אספקה מהירים, משלוחים ובחשיבה מחוץ לקופסא. זה הזמן גם להכיר את המוטו של החברה: "אנשי פלדה- לב זהב".

מחסן ברזל עם שלל קטרי צינורות ופרופילים ועוד. צילום: יונתן שדה
מחסן ברזל עם שלל קטרי צינורות ופרופילים ועוד