את הפלאג הזה אי אפשר לכבות

שרים באמבטיה? מפנטזים על בימת דה וויס והכוכב הבא? מזייפים את הלהיטים של שלמה ארצי? "פלאגאין" ברמת ישי, הוא אחד, מרשת מתחמי קונספט ארצית המציעה תחת קורת גג אחד, חווית בילוי מקורית, ייחודית, חברתית ועוצמתית, המאפשרת להתחבר ולשיר יחד, באמצעות חדרי קריוקי פרטיים. צילום: איתי סיקולסקי

המושג קריוקי כבר מזמן אינו נחלתם של היפנים בלבד, ובשנים האחרונות נטמע המושג בקרב ישראלים, כשרבים מהם מגיעים לשיר ואפילו לזייף בכבוד בערבי קריוקי בברים, או בביתם הפרטי עם ערכת קריוקי מיוחדת.

לאחרונה תרבות ערבי הקריוקי קיבלה תפנית וטוויסט חדש כשרשת מבטיחה ומקורית בשם "פלאגאין", שפתחה לראשונה בצפון את הסניף ברמת ישי, הצליחה להגשים את החזון בדמיונם של בעליה במטרה להעניק חווית בילוי ייחודית, חברתית ועוצמתית שתאפשר לאנשים להשתחרר מתלאות היום והשגרה, ולשיר בצוותא. פלאגאין רמת ישי בבעלותם של אבי ועדנה מלמד, יפעת ורוני לוי, ענת ועודד גולן, ואריאלה ואיליק רוז'נסקי, הוא למעשה מתחם קונספט מוזיקלי אינטימי וראשון מסוגו בצפון, המציע תחת קורת גג אחת, חווית בילוי כיפיית ולא שגרתית שתאפשר לכם להתקרב, לפרוץ מחסומים, להקשיב זה לזה ובעיקר לעשות פאן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

במתחם המרהיב, 16 חדרי קריוקי פרטיים מעוצבים בהתאם לרוח המקום, השונים בנראותם ובגודלם ומותאמים לכמויות שונות של משתתפים. החל מזוג ועד 120 איש באולם הגדול. בכל חדר מצויה ספריית שירים דיגיטלית, המצוידת בלמעלה מ-38,000 שירים בשפות שונות, כמו כן החדרים מצוידים במערכת סאונד, מולטימדיה ותאורה מהמתקדמות בעולם בשליטה עצמית, וכן חיבור לרשתות חברתיות ואפשרות לשירותי צילום והקלטה.

כחווית בילוי כוללת מציע המתחם גם בר משקאות משובח ועשיר, ומטבח שף איכותי. המתחם מתאים למגוון אירועי קונספט החל מימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבות רווקים/ות, אירועי חברה, כנסים מקצועיים, וסתם בילוי כיפיי עם בן הזוג, המשפחה או החברים.

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|