אתן מוכנות לזה? רשת "NINE WEST AND MORE" פתחה סניף בעפולה

נעלים אופנתיות ואיכותיות, מגפיים ומגפונים טרנדיים, תיקים, ארנקים ואקססוריז' שיתאימו לסטייל שלך: מותג ההנעלה הבינ"ל
"NINE WEST AND MORE", הגיע לקניון העמקים בעפולה ולכן נותר רק לבחור את האופציה הכי 'חמה' ואלגנטית להתחדשות בעונה הקרה. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים

את מותג ההנעלה "NINE WEST AND MORE" ש'נחת' בימים אלה בעפולה, אין ממש צורך להציג, לפחות לא בפני חובבות האופנה, הטרנדים, וההנעלה באשר הן.
אבל בקצרה נספר שמדובר במותג נעלי אופנה ואקססוריז' מוביל ואיכותי, עם פריסת סניפים בינלאומית ועם ארומה היסטורית מכובדת שמתחילה איש שם בסוף שנות השבעים בניו יורק.

שלל מותגים. ארנקים ואקססוריז' איכותיים c"NINE WEST" xbh; gpukv
"NINE WEST" סניף עפולה: שלל מותגים אלגנטיים, ארנקים ועוד.

לרשת סניפים בלא פחות מ-84 מדינות ברחבי תבל ומזה כ-25 שנים – פועלת הרשת בישראל עם עשרות סניפים בפריסה ארצית, לאורכה ורוחבה של המדינה, מצפון עד דרום.
הרשת מתמחה במגוון רחב של דגמי נעליים, מגפיים, תיקים אופנתיים, ארנקים איכותיים ומגוון אקססוריז' משלימים עם דגש על קולקציות טרנדיות מעוצבות ועדכניות, כאלה המותאמות לכל אירוע.

עיצוב הרמוני ומזמין עם מאות פריטי הנעלה אופנתיים ואקססוריז' איכותיים
עיצוב הרמוני ומזמין עם מאות פריטי הנעלה אופנתיים ואקססוריז' איכותיים
קולקציות ההנעלה הכי חדשות וטרנדיות במבצעים מיוחדים
קולקציות ההנעלה הכי חדשות וטרנדיות במבצעים מיוחדים

סניף "ניין ווסט אנד מור" בעפולה נפתח ממש בימים אלה בקניון העמקים המתחדש בעיר והוא ינוהל על ידי זכיין.
מזה מספר שבועות עבדו על עיצוב הרמוני ומזמין של הסניף, עד לפתיחתו. מלבד מותגי 'ניין ווסט' תוכלו למצוא בחנות מאות פריטי הנעלה אופנתיים של שלל מותגים מבוקשים דוגמת 'האש פאפיס', 'קוברה', 'רד אפל', 'לאמבר ג'ק' וכן מגפיים, מגפונים, תיקים, ארנקים ואקססוריז' איכותיים. החנות תהיה פתוחה מתשע וחצי בבוקר, עד שמונה בערב.
לרגל הפתיחה, מזמינים אתכם בסניף להתחדש בקולקציות ההנעלה הכי חדשות וטרנדיות במבצעים מיוחדים, ואם תצטרכו, יסגרו לכם את הפינה בסטייל, עם תיק אופנתי, אלגנטי וקלאסי, כזה שהחברות שלך יתקשו לפספס. קבענו?