אפליקציה להזמנת בייביסיטר בויצו ניר העמק

ארון דיגיטאלי, משקפת שחיה עם אוזניות BT, אפליקציה להזמנת בייביסיטר ומתקן ניקוי לכלבים: תלמידי ויצו ניר העמק לוקחים חלק בפרוייקט יזמות ייחודי

בכפר הנוער ויצו ניר העמק גאים בימים אלה בתלמידים שמקדמים פרוייקט יזמות ייחודי. הקורס מבוצע ע"י "מכון יעדים" תחת פרויקט "כחול לבן" של משרד הכלכלה. 35 תלמידים בשכבת ט' בכפר לוקחים חלק בפרוייקט על ידי זיו ברץ בליווי אישי של המורה סברינה. הקורס כולל שמונה מפגשים, מתוכם בוצעו כרגע שבעה מפגשים מן המניין. המורה סברינה ציינה כי במסגרת הפרויקט נותר מפגש אחרון שאמור לשלב סיור ומפגש עם תעשיינים.
במהלך הקורס חוו בני הנוער התנסות מעשית ותאורטית בעולם היזמות והתעשייה. הם נחשפו לתיאוריות על יזמות, בניית צוות, חלוקת תפקידים, מכירות, שיווק ועיצוב יזמות ומוצרים. כמו כן הם קיבלו ידע על תהליך מעשי ופרקטי של מציאת בעיות ואתגרים לפתרון כולל עיצוב של מוצר והכנה של מצגת וסרט פרסומת. התלמידים גם חוו תהליך חברתי של בניית צוות ועבודה בצוות משותף – תוך הקשבה ומתן מענה משותף לבעיות ומחלוקות.
בסוף הקורס וכחלק מהתכנית, מתקיימת תחרות בין הצוותים מכל הארץ. במסגרת התחרות כל צוות מגיש הצעה למוצר והיא נבחנת ע"י צוות השיפוט. התלמידים המשתתפים בפרוייקט הגישו 4 פרויקטים
ובקרוב ייקבע צוות שיפוט איזה מהם יעלה לגמר שייערך בהרצליה.
ארבעת המוצרים שהציגו התלמידים: ארון דיגיטלי, משקפת שחיה עם אוזניות BT, אפליקציה להזמנת בייביסיטר ומתקן ניקוי לכלבים. מובילי הפרויקט בכפר ציינו כי בני הנוער עמדו במשימה בצורה מעוררת הערכה והערצה.
מנכ"לית הכפר אסתי כהן ציינה לטובה את כל הלוקחים חלק בפרוייקט והדגישה כי בכפר רואים חשיבות רבה לכל נושא היזמות.