"אני רוצה להיות שהידית ואמא שלי תבכה עליי"

נערה כבת 16 מהאזור נעצרה לאחר שכתבה בפייסבוק פוסט שעשוי היה להתפרש ככוונה לבצע פעילות פח״ע

מאת מערכת עמקניוז
היום הוגשה הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצרה של קטינה שנעצרה לאחר שכתבה בפייסבוק פוסט שעשוי היה להתפרש ככוונה לבצע פעילות פח״ע. הנערה כתבה: ״אני רוצה להיות שהיית ואמא שלי תבכה עליי״.
שופט בית המשפט השלום בנצרת נעתר לבקשה והאריך את מעצרה של הנערה עד ליום ראשון הקרוב. במועד זה, פרקליטות צפון צפויה להגיש כתב אישום.
מהיחידה החוקרת נמסר: ״עלינו על התבטאות של צעירה אשר עשויה להתפרש ככוונה לביצוע פעילות פח"ע ומייד איתרנו אותה והקפצנו את הכוחות שעצרו אותה בביתה. אנו שמחים שהארוע הסתיים ללא נפגעים ובכלל זה שהנערה עצמה לא נפגעה.
מדובר פעמים רבות בח'ברה צעירים שסובלים כמו נערים ונערות רבים מהתקופה המבלבלת של גיל ההתבגרות ומחליטים בגלל רגשי נחיתות או מצוקה נפשיות לבצע מעשה קיצוני שיוכיח לעצמם ולסביבה כי הם "גיבורים", לכך תורמת גם ההסתה הקיימת בערוצי התקשורת אשר קוראת לצעירים לבצע פיגועים ומציגה את המבצעים באופן הירואי. מקרים אלו, אם לא מסוכלים מבעוד מועד, מסתיימים פעמים רבות בפגיעה פחדנית וחסרת הבחנה באזרחים חסרי הגנה, כמו גם, פגיעה בבני הנוער עצמם אשר נפצעים באורח קשה ואף נהרגים בעת ניטרולם על ידי כוחות הבטחון״.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

נתפס נוהג ללא רישיון בפעם התשיעית ואמר לשוטרים: ״אני חולה הגה"

|