אני מאמין בכל סטודנט, זה מוכיח את עצמו"

סטודנט במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החליט לוותר על לימודיו, אך רכז המגמה התעקש ומכאן הדרך לסיפור עם סוף טוב הייתה קצרה. צילום: דוברות המכללה

סטודנט שנה ראשונה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל במגמת תעשייה וניהול החליט בסוף השנה לסיים את לימודיו (על אף הישגיו הראויים).
עד כאן סיפור כמעט שגרתי שמתרחש באקדמיה באוניברסיטאות ובמכללות, עד שזה מגיע אל ראש המגמה, איתן מורג.
מורג, מרצה וראש מגמה במכללה ראה הכל, אך כמעט מעולם לא ויתר לסטודנט ועל סטודנט.
" הבנתי מהסטודנט כי הוא חש שכנראה בחר ללמוד במקצוע שאינו רלוונטי ואינו פוגש את העבודה בה הוא עובד במפעל כיום", משתף איתן ומוסיף, "הבנתי את ההתלבטות, שוחחתי עימו בטלפון בעקבות ההודעה ששיגר אליי. למחרת היום נכנסתי לשיעור במכללה, שוחחתי עם כלל הסטודנטים על סוגיה מסוימת וביקשתי לשוחח עימו. ביקשתי להבין את קבלת ההחלטה המשמעותית לעתידו. הסטודנט סיפר שההחלטה לפרוש נובעת מתפקידו הנוכחי בעבודה, תפקיד שהאופק שלו מצומצם, הצעתי לו להישאר ללמוד, למען עתידו, בהבנה כי לימודי תעשייה וניהול משיקים באופן מסוים לתפקידו הנוכחי אך יוצרים אופק גדול יותר לתפקידי ניהול בהמשך, הוא ביקש לחשוב מספר ימים על הכיוון שהצעתי והבטחתי לו כי גם אם יבחר לסיים לימודיו אשמח לסייע לו בכל דרך."
השיחה עם הסטודנט הייתה משמעותית עבורו ולאחר מספר ימים שלח אימוג'י של תודה ואת הדברים הבאים לאיתן: "שמח להגיד לך שאחרי שחשבתי הרבה ובמיוחד אחרי השיחה אתך החלטתי להישאר ללמוד במכללה".
מורג: "שמחתי מאוד על ההחלטה, אני מאמין במפתחות ההצלחה אכפתיות ואמונה בכל סטודנט, זה מוכיח את עצמו, זו המשנה הסדורה שלנו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל".

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|