"אנחנו בדרך הנכונה להוביל שינוי בגלבוע"

מנכ"ל רשת שחקים בעפולה, סא"ל במיל' דניאל בן מסכם שירות מילואים בן 4 חודשים ועובר למערכה אחרת, הבחירות בגלבוע, כבכיר בכוורת של דני עטר שמתמודד על ראשות המועצה

דניאל בן, מסיים בימים אלה שירות מילואים אינטנסיבי ומשמעותי ומפנה את כל משאביו למערכת הבחירות בגלבוע, כשהוא נמנה על המעגל הבכיר של דני עטר, המתמודד לראשות המועצה.
בן, שממנכ"ל בהצלחה את רשת שחקים בעפולה בשנים האחרונות, הוא סא"ל במיל' שגויס ליחידתו מיד בתחילת המלחמה. תאריך שחרור רשמי עדיין אין לו, אבל זה יקרה בקרוב הוא מעדכן ומוסיף בחצי חיוך: "המועד כבר השתנה כמה פעמים, אבל אני מאמין שזה יקרה בקרוב".

• "ניקח אחריות ונעמוד אחרי היישובים"

בן, פטריוט אמיתי, גם של ישראל, ולא פחות בגלבוע, מודע לצרכים של המועצה, ומעבר לחיבור ההדוק עם עטר, יש בו רצון אמיתי לתרום לאיכות החיים של התושבים ולהוביל תהליכים משמעותיים, בדיוק כפי שעשה בהצלחה רבה, עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל רשת שחקים בעפולה: "השתדלתי בכל התקופה הזו לשמור על קשר עם הצוות, הפעילים והשטח, ובכלל, היו לי גם המון שיחות עם דני, על המצב שהשתנה. אנחנו בשיח רחב על כל מה שקשור לאיכות החיים בגלבוע, והרצון שלנו להוביל שינוי בתחומי החיים במועצה. אחרי המתקפה של החמאס הנושאים הללו היו פחות על סדר היום, אבל לאט לאט, עם החזרה לשגרה, הם תופסים יותר נפח ומקום. התושבים הבינו שהם לא יכולים לקבל את הדרך של הנהגת המועצה הקודמת, שמסירה מהם אחריות בכל כך הרבה תחומים. זו הייתה כהונה במהלכה מנהלי מחלקות ובכירים עזבו והתחלפו בלי סוף, ללא סגנים, ללא אמון וללא עשייה שאפשר להציגה לתושבים. תפיסת העולם של דני ושל כל הצוות שהולך עמו שונה אלפי מונים ומדברת על כך שהמועצה עומדת מאחורי היישובים ואחראית שתהיה להם איכות חיים מקסימאלית, לא רק בסיסמאות, אלא גם בפועל".

סא"ל ( מיל )דניאל בן עם שחר יערי מבית אלפא, חברה נוספת במטה של דני עטר
סא"ל ( מיל )דניאל בן עם שחר יערי מבית אלפא, חברה נוספת במטה של דני עטר

בן מוסיף כי שירות המילואים האחרון, חידד בקרבו את הרצון להמשיך ולתרום לקהילה ולשרות הציבורי ויותר מכך, להשפיע בו ובתחומי האחריות שיוטלו עליו: "דני מביא עמו חזון מאוד אופטימי לשנים הקרובות, עם תוכנית מובנית ורחבה בכל תחום ואנחנו בטוחים שהגלבוע יפנה לדרך חדשה ומוצלחת. במקביל גם אני רוצה לתרום את חלקי ולתת ביטוי לניסיון הרב שצברתי לאורך השנים במגזר המוניציפאלי. אני מסתכל על הגלבוע ורואה חבל ארץ מלא פוטנציאל שאפשר למנף אותו בכל כך הרבה תחומים וזה מה שנעשה כבר בקרוב".