אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

אחרי שקיבל רשמית את אמון התושבים לקדנציה נוספת, אומר ראש העיר אלקבץ: "אני אוהב את כל תושבי עפולה באשר הם ומודה על הזכות לשרת אותם עוד חמש שנים"

אחרי שבועות ארוכים, אולי חודשים, של דריכות ומתח, אבי אלקבץ, ראש העיר הנבחר של עפולה יכול לחייך. למרות שמולו ניצבו שלושה מועמדים ראויים ובעלי שיעור קומה, נראה כי אלקבץ היה בטוח שיזכה באמון התושבים בקלפיות, וניתן היה לראות זאת בבירור לכל יום הבחירות, גם כשהנתונים לא היו חד משמעיים.
בצל המלחמה, אלקבץ הוציא לפני זמן קצר הודעה על בחירתו הרשמית בה כתב: "עכשיו כבר אפשר לבשר רשמית שאחרי ספירת החיילים ניצחנו ונמשיך ביחד לקדנציה נוספת של הצלחות. הפערים ביננו לבין המתמודדים האחרים עומדים על אלפי קולות וכמה סמלי הוא שבזכות החיילות והחיילים המדהימים שלנו, חצינו הלילה גם את רף ה-40 אחוזים וניצחנו. נמשיך לשמור על עפולה כבית החם של חיילי צה"ל, זכינו בכם. תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי, נאחד את כולם מחדש ונטפל במה שדורש טיפול. אני אוהב את כל תושבי עפולה באשר הם ומודה על הזכות לשרת אתכם עוד חמש שנים. ברגעים אלה כולנו זוכרים את חיילי צה"ל שנהרגו על משמר ארצנו, את החטופים שיחזרו אלינו בריאים ושלמים ואת העובדה שבזכות החיילים שלנו, אפשר היה לקיים את הבחירות האלה בביטחון. וזאת תמונת הניצחון שלי, הלילה בלשכת ראש העיר: עם רוני פרץ חברי כאח לי, אביו של רב סרן רז פרץ ז"ל, שנהרג ב7.10 לאחר קרב גבורה במוצב כיסופים. רוני, אחי: אני אוהב אותך, תודה על הכל".