אלי בקסיס מאיים: "אם יאלצו אותי לקבל שכר על עשייתי למען תושבי מגדל העמק, אחפש דרכים חלופיות להתנדב ולשרת את התושבים"

ראיון אחד על אחד עם מס-1 של הליכוד במגדל העמק ואיש העסקים המצליח, סגן ראש העיר (בתואר) ומחזיק תיק הרווחה, אלי בקסיס

"עושה ואמשיך לעשות באהבה שלמה ובהתנדבות מלאה למען תושבי העיר" אומר אלי בקסיס- מס 1 בסיעת הליכוד במגדל העמק. "רבים תוהים מדוע אני עושה את מה שאני עושה מבלי לקבל תמורה ומתי אני צפוי להפסיק, אך מי שמכיר אותי באמת יודע על העסקים שאני מנהל בארץ ובחו"ל ומבין שכסף לא מה שמניע אותי במקרה של מגדל העמק. ולהפסיק? ביום שהקדוש ברוך הוא יחליט" ומרבה לציין שבחירה "בליכוד מחל בראשות אלי בקסיס במגדל העמק" היא לעיתים ללא שייכות למצע התנועה הארצית, ובבחירה לראשות העיר ,"שכל תושב יפעל על פי צו מצפונו".
בקסיס, נולד, התחנך והקים את משפחתו במגדל העמק. נשוי ואב ל- 5, איש עסקים מצליח בארץ ובחו"ל ומוכר בקרב תושבי מגדל העמק בזכות עשייתו הציבורית למעלה מ- 20 שנה, 14 שנה סגן ראש העיר (בתואר) וכמי שקידם פעילויות רבות באגף הרווחה בשגרה ובחירום. יודע מה טוב לעיר ולתושביה ויודע ששלד ההצלחה מחייב מתן דגש בחינוך, ברווחה, בחזות ובפיתוח העיר ובהמשך עשייה ברוכה ומרובה למען הקהילה.
בקסיס שהחזיק בעבר את  תיק ההנדסה את תיק חזות העיר ואת תיק הרווחה יכול למנות עשרות הישגים שלו ושם דגש במיוחד על פרויקט "בטחון תזונתי" שבו 340 משפחות ברחבי העיר זוכות לסיוע בכל חודש, פרויקט שעלותו השנתית למעלה מ- 2 מיליוני שקלים.
בקסיס: "הביטחון התזונתי מסייע רבות ואני שמח שחלקי בגיוס משאבים היה חלק לא מבוטל. זה אחד הפרויקטים מעשרות רבות שליוויתי לאורך כל הדרך בהם הייתי מחזיק תיק הרווחה".
לצדו של בקסיס התייצבה הגב' אתי שושני שפרלינג, מנהלת יד לבנים (בהתנדבות) בעלת רקורד מרשים ביותר בתחום החינוך, מורה ,מנהלת בית ספר ומנהלת אגף החינוך בעיר במשך עשרות שנים. לשם חיזוק הקשר וטיפול בצרכי הקהילה התייצבו לצדו של בקסיס מבני העדה האתיופית, ישראל מלסה ששוקד השכם והערב בפעילות למען הקהילה כשאת הרביעייה ברשימה נועלת הגב' הצעירה מורן שוקרון ששמה הולך לפניה בפעילות למען הקהילה.
בקסיס מרבה לציין שבחירה בליכוד במגדל העמק היא לעיתים  ללא שייכות למצע התנועה הארצית. "כאן אין דיונים על דברים מדיניים כאן יש חשיבה ורצון איך לגרום לתושב להיות מרוצה משלוחיו במועצת העיר ולכן לעיתים לא משנה בכלל מה דעותיו הפוליטיות של התושב, חשוב מה יהיה טוב לו , למשפחתו ,לאיכות חייו ולעיר" ובבחירה לראשות העיר "שכול אחד יפעל על פי צו מצפונו".

מה יעצור את העשייה הציבורית שלך למען תושבי מגדל העמק?
"עושה ואמשיך לעשות באהבה שלמה ובהתנדבות מלאה כל חיי למען תושבי העיר כי כאן נולדתי כאן חונכתי וכאן חינכתי את ילדיי ובזכות העיר הזאת הצלחתי בחיי". רבים תוהים מדוע אני עושה את מה שאני עושה מבלי לקבל תמורה ומתי אני צפוי להפסיק, אך מי שמכיר אותי באמת יודע על העסקים שאני מנהל בארץ ובחו"ל ומבין שכסף לא מה שמניע אותי במקרה של מגדל העמק. ולהפסיק? ביום שהקדוש ברוך הוא יחליט".

לסיום ניסינו לאתגר את בקסיס עם  2שאלות, מה יקרה ויאלצו אותך לקבל שכר על תפקידך?
"אחפש דרכים חלופיות להתנדב ולשרת את התושבים. במקרה שלי קל מאוד להבין מי בא לחפש ג'וב ומי באמת בא לשרת את התושב".

מה אתה צופה בעתיד למגדל העמק?
לצערי הרב אני לא איש בשורות, לדעתי, העיר מגדל העמק הולכת לתקופה קשה מאוד בכול הקשור לניהול העיר להתפתחותה ולאיכות חייו של התושב (הלוואי ואטעה ) זאת הסיבה שאני וחבריי לרשימת "מחל הליכוד" נעשה הכול לשפר את איכות חייהם של תושבי מגדל העמק היקרים.