אישום: ערף את ראשה של גרושתו והחל להצית אותו

כתב אישום מחריד הוגש ביום שני לבית המשפט המחוזי כנגד נאשם בן 33 שערף את ראשה של גרושתו, הצית את גופתה ויצא לרחוב לכיוון פח אשפה ציבורי – שם החל להצית את ראשה עד אשר נעצר על ידי כוחות משטרה. זירת הרצח. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום שני, לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב טבריה, בן 33, בגין רצח גרושתו לפני כחודשיים בעיר.
בתאריך 29.3.17, בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד ה- 100, על  גבר המסתובב  ברחוב נחמני בעיר טבריה ומחזיק בידו ראש אדם כרות.
כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה, פינו את ההמון שהתקהל סביב והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות. במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.
מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי הנאשם מחזיק בידו ראש ערוף של אישה וכי ישנה גופה של אישה באחת הדירות באזור.
כוחות חקירה רבים איתרו את הדירה כשהיא מכוסה בפיח שחור ועל הארץ מונחת גופת אישה ללא ראש, כשעליה סימני דקירות, ככל הנראה מסכין.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


צוות חקירה נוסף עצר את הנאשם והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה בטבריה.מחקירה אינטנסיבית עלה כי בתאריך ה -20.2.17 הנאשם והמנוחה התגרשו ובתאריך 29.3.17 גמלה בלבו של הנאשם החלטה לרצוח את גרושתו. הנאשם הגיע לביתה של המנוחה וביקש ממנה להיכנס לדירה באמתלה שהוא צריך לקחת פרטים אישיים. המנוחה אפשרה לנאשם להיכנס תוך כדי שהיא השאירה את דלת הדירה פתוחה ונכנסה לשירותים. הנאשם טרק את דלת הכניסה בכדי שגרושתו תחשוב שהוא עזב את הדירה. בהמשך הנאשם נטל סכין מטבח וארב לה ליד היציאה מהשירותים.
מיד עם יציאתה מהשירותים התנפל הנאשם על האישה ודקר אותה בחלקי גופה השונים תוך שהוא מתעלם מזעקותיה עד אשר התמוטטה ונפלה על הארץ, או אז הנאשם ערף את ראשה, הצית את גופתה ויצא לרחוב לכוון פח אשפה ציבורי. הנאשם נעמד בסמוך לפח האשפה הציבורי והחל להצית את ראשה של המנוחה עד אשר נעצר על ידי כוחות משטרה שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח שהבחינו במעשיו של הנאשם. מעצרו של הנאשם הוארך על ידי בית המשפט עד להחלטה אחרת ונקבע מועד לדיון בתאריך 15.5.17.
|הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.