אישום: סחטו אלפי שקלים באיומים להפיץ סרטונים אינטימיים

במסגרת הסחיטה, הזדהתה הנאשמת בשם "סהר", פיתתה את הגברים להגיע לדירתו של הנאשם, ובמהלך מפגש אינטימי בינהם, תיעד הנאשם את המתלוננים. לאחר מכן, דרשו הנאשמים אלפי שקלים מהגברים בתמורה לאי פרסום סרטון המתעד יחסיהם עם הנאשמת

פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום שני לביהמ"ש המחוזי בנצרת כתב אישום שני תושבי טבריה (נאשם ונאשמת), המייחס להם ביצוע עבירות של קשירת קשר לפשע, סחיטה באיומים בצוותא, קבלת דבר במרמה ועוד. בנוסף, מיוחסות לנאשם 1 עבירות של תקיפת קטינה, פציעה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ועוד.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אלינה חרדאק, קשרו הנאשמים קשר על רקע בצע כסף לסחוט כספים מגברים שונים. במסגרת הקשר, הזדהתה הנאשמת בשם "סהר", פיתתה את הגברים להגיע ברוב המקרים לדירתו של הנאשם, ובמהלך מפגש אינטימי בינהם, תיעד הנאשם את המתלוננים. לאחר מכן, דרשו הנאשמים אלפי שקלים מהגברים בתמורה לאי פרסום סרטון המתעד יחסיהם עם הנאשמת ולעתים איימו לשרוף רכב או לפגוע בבני משפחה של המתלוננים, אם לא ישלמו. הנאשמים ביצעו את העבירות כלפי מתלוננים שונים, תוך יצירת תנאים, בהם לא יוכלו לסרב לדרישותיהם ולדווח למשטרה בגלל החשש כי יפגעו, ופעלו בדרך פעולה שיטתית שאף נשאה פרי במרבית המקרים לטובתם האישית בלבד.
עוד עולה מכתב האישום, כי בתאריך 26.8.16, תקף הנאשם קטינה בת 16 בגן ציבורי בטבריה וחתך את ידה, זאת על רקע התנגדותו ליחסים רומנטיים של הקטינה עם הנאשמת.