אישום: נגע בחזה של אישה, גרר אותה ברכב והשמיע לעברה דברי זימה

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד צעיר בן 19 מאזור העמקים שלא הסתפק במעשיו החמורים והגיע לבית הקורבן. בבית האישה הבוכייה וההמומה הוא איים על אביה ובני משפחתה שבמידה ויתלוננו במשטרה יהרוס את ביתם וימחק אותו מהמפה

לבימ"ש מחוזי בנצרת הוגש אמש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד עאדל שייח' ח'ליל, צעיר בן 19 מריינה, בגין מעשים מגונים תוך גרימת חבלה.
מחקירה שנפתחה בתאריך 11/5/17 עולה שבסמוך לשעה 06:00 בבוקר, בזמן שהנאשם נהג ברכבו הבחין באישה שהלכה ברחוב בכפר בו הוא מתגורר. הנאשם נסע וחסם את דרכה עם רכבו, הושיט ידו אל מחוץ לחלון ואחז בחזה של הקורבן תוך שהוא משמיע לעברה דברי זימה.
בזמן שהקרבן החלה לצעוק הגביר הנאשם את מהירות נסיעתו תוך שהוא גורר את הקורבן מספר מטרים עד שנפלה ונחבלה. הנאשם נמלט מהמקום ברכבו והקורבן שבה לביתה כשחולצתה קרועה והיא בוכייה ובהלם. הנאשם לא הסתפק במעשיו החמורים וזמן קצר לאחר האירוע הגיע לבית הקרבן ושם איים על אביה ובני משפחתה שבמידה ויתלוננו במשטרה יהרוס את ביתם וימחק אותו מהמפה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם הגשת התלונה נפתחה חקירה ובמסגרתה החשוד נעצר ואף הוברר כי בזמן ביצוע העבירה הנ"ל אף הפר מעצר בית ונהג ברכב ללא רישיון נהיגה.
באמצעות פרקליטות מחוז צפון הוגש כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בעבירות: מעשה מגונה תוך גרימת חבלה גופנית, הדחה בחקירה, הפרת הוראה חוקית, הסתייעות ברכב לביצוע פשע ונהיגה ללא רישיון.
בהודעה של המשטרה נכתב: "משטרת ישראל משקיעה מאמצים ומשאבים רבים ותמשיך לפעול ביתר שאת למעצרם של עבריינים המסכנים ופוגעים בביטחונם האישי של האזרחים כמו גם במקרה זה."