אישום: בן 59 ביצע מעשים מגונים בילדות

הנאשם, תושב האיזור, היה נוהג לבקש מהילדות לשבת על ידו בספסל שכונתי. בהמשך היה מושיב אותן על ברכיו ומחכך את גופן באיבר מינו מעל לבגדיו לשם גירויו וסיפוקו המיני

ביום ראשון, בתום חקירה של שוטרי משטרת ישראל, פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום כנגד תושב הצפון, בן 59. כתב האישום מכיל ארבעה אישומים שונים המייחסים לנאשם עבירות של מעשים מגונים בילדות בשנות העשרה לחייהן.
בשניים מהאישומים מיוחסים לו בנוסף למעשים המגונים גם עבירות אלימות (באחד איומים ובאחר תקיפה).
על פי החקירה עלה כי משנת 2013 ועד למועד מעצרו של הנאשם בתאריך 17.7.17 הוא נהג לבצע מעשים מגונים בילדות כבנות 10. הנאשם היה נוהג לבקש מהילדות לשבת על ידו בספסל שכונתי. בהמשך היה מושיב אותן על ברכיו ומחכך את גופן באיבר מינו מעל לבגדיו לשם גירויו וסיפוקו המיני.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


באחד המקרים הנאשם צעק על ילדה בת ה-10, משך בשמלתה והורה לה לא לספר על מעשיו אחרת "יקרה לה משהו". בהמשך חיכך את גופה באיבר מינו מעל לבגדיו, נגע באיבר מינה מתחת לתחתוניה לשם גירויו וסיפוקו המיני תוך שהוא אוחז בכוח את ידה ובזמן שהילדה ניסתה להשתחרר ממנו הוא הכה אותה בבטנה באמצעות מרפקו
במקרה נוסף הנאשם הורה לילדה אחרת בת 10 לשבת עליו וכשאמרה לו שהיא צריכה לחזור הביתה איים עליה הנאשם כי אם לא תעשה כן היא לא תחזור בכלל הביתה. לאחר מכן הנאשם הבטיח לתת לה ארטיק והורה לה לבוא איתו לביתו. הילדה שפחדה מאיומי הנאשם הלכה איתו לביתו שם הושיב אותה הנאשם על ברכיו, וחיכך את ישבנה באיבר מינו מעל בגדיו לשם גירוי וסיפוקו המיני.

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|