"אין לנו את התקציבים של תחילת העשור – אבל יש לנו לב ונשמה וזה לא פחות חשוב"

קבוצת הכדורגל אסי גלבוע פתחה את העונה עם הרבה סימני שאלה וסומנה כיורדת הבטוחה לליגה ב' לאחר שבחמשת משחקיה הראשונים לא השיגה נקודה. בחודש האחרון התמונה השתנתה עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים והתייצבות של הקבוצה. לירן דניאל, חבר הנהלת הקבוצה מספר על התחושות, המטרות שהוצבו במערכת והציפייה להמשך העונה

בראשית העשור האחרון אסי גלבוע נחשב לאחד המועדון המצליחים והיציבים בליגה א', עם מוסר תשלומים גבוה, בית חם לשחקנים ועונות מוצלחות כולל התמודדות בפלייאוף העלייה ללאומית מול יבנה. היום הקבוצה נמצאת במקום אחר לגמרי, כשלא מכבר היה איום על המשך קיומה.
הקבוצה שכבר ניצלה לפני מספר שנים מירידה לליגה ב' בעקבות האיחוד בין גבעת אולגה לחדרה, הייתה נראית בדרך הבטוחה לשם עד לפני מספר שבועות. השינוי המיוחד הגיע לאחר ששחקני הקבוצה השיגו ניצחון בכורה על מכבי טמרה ומאז רשמו עוד שניים נוספים בשלושת המשחקים האחרונים. במאזנה של הקבוצה היום כבר 9 נקודות והיא ממוקמת במקום ה11 בטבלה. סגל הקבוצה שנבנה ממש בדקה ה-90 מורכב משחקני בית צעירים, הוא נטול שמות נוצצים ומפוצצים כמו ששיחקו במועדון בעבר ועד למשחק האחרון לאסי גם לא היה ממש בית כשהאצטדיון הביתי לא עמד לרשותם. אבל כל אלו לא הפריעו לחניכיו של אדהם זועבי לתת את הכל על הדשא וגם במשחקים מול הקבוצות הגדולות של הליגה – חניכיו לא נפלו מהיריבות ונתנו מלחמה על המגרש בכל 90 הדקות.


"אנחנו מסתכלים קדימה ואופטימיים בכל מה שקשור לקבוצה. היום תושבי כל האזור יכולים לבוא ולראות קבוצה צעירה ולוחמת שמורכבת משחקני בית מוכשרים


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


החותמת הסופית להתאוששות הקבוצה הגיע במשחק הבכורה העונה באצטדיון הביתי בחבל התענך עם 4-0 מהדהד של אסי על באקה המתפרקת.
השבוע, כשהקבוצה עלתה על דרך המלך, סיפר חבר הנהלת הקבוצה לירן דניאל על התקופה האחרונה הלחוצה, הציפיות להמשך העונה, החיבור עם המאמן אדהם זועבי והאווירה בחדר ההלבשה.

איך התחושה בתקופה האחרונה?
"התחושה מצוינת וכולנו תקווה שהיא תמשיך ככה. בנינו סגל צעיר שמורכב משחקני בית ושחקנים יוצאי מחלקות נוער מהמועדונים המפוארים בכדורגל שלנו, עם מאמן מצוין שנותן לשחקנים המון ביטחון, חדר הלבשה בריא ושמחת חיים על המגרש ואני שמח שזה מוכיח את עצמו כרגע".

איך עבר הקיץ כשרק כשבועיים לפני פתיחת העונה הצלחתם להעמיד קבוצה בליגה?
"עבר עלינו קיץ לא פשוט בכלל. אני שמח שבסופו של דבר ידענו להעמיד קבוצה ראויה ולהתחיל את העונה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מה החלק של המאמן אדהם זועבי בכל המסע הזה עד עכשיו?
"ללא ספק החלק של אדהם הוא גדול בכל מה שקורה באסי גלבוע. אני יכול להגיד לך שאדהם עושה דברים בקבוצה שהם מעבר לתפקיד המאמן. הוא בן המקום, אחד שהקבוצה חשובה לו יותר מכל דבר אחר והוא עושה דברים יפים וטובים שמגיע לו עליהם שאפו ענק".

לאן פניה של אסי גלבוע מועדות?
"אנחנו מסתכלים קדימה ואופטימיים בכל מה שקשור לקבוצה. היום תושבי כל האזור יכולים לבוא ולראות קבוצה צעירה ולוחמת שמורכבת משחקני בית מוכשרים. נכון שאין את התקציבים של תחילת העשור אבל יש לב ונשמה שזה לא פחות חשוב. לסיום אני רק רוצה להגיד תודה גדולה לקהל האוהדים הגדול שלנו שהגיע למשחק הבית האחרון. אני יכול להגיד לך שהמון שנים לא הייתה כמות כזאת גדולה של קהל מקומי. זה ריגש אותי אפילו יותר מהניצחון הגדול על באקה".