איך אתם אוהבים את האמבטיה שלכם?

חשוב לכם להיכנס לחדר הרחצה בבית ולהרגיש ששלווה ורוגע עוטפת אתכם בזמן שאתם חופפים? מרגישים שהחיפויים והמקלחונים מיושנים, גדושים ברטיבות ולא מזמינים? כנראה שהגיע הזמן לרענן, לשדרג ולאטום את חדרי האמבט – בחלקת האלוהים הקטנה- גדולה שלכם. הצוות המקצועי של "פיבין" בעפולה מסביר איך תעשו את זה נכון ומדויק. "זורמים" עם זה? האביב הוא זמן מושלם להתחיל בתהליך. צילום" אתר freepik

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים המשמעותיים והפעילים בבית – והכי אינטימי. אנחנו מתחילים בו את היום בבוקר, מתאפרים בו, 'מבלים בשירותים' עם ה'פיד' של הפייסבוק, מתארגנים בו לעבודה ומתנחמים בו בסוף היום, עם מים חמימים שזורמים על גופינו.
עם בעבר היינו חשופים לחדרים חסרי מעוף ובנאליים, בעת הנוכחית התמונה שונה אלפי מונים, עם עיצובים מיוחדים וצבעוניים, אריחים וחיפויים דקורטיביים, מקלחונים שמשתלבים בהרמוניה בחלל, ברזים אלגנטיים, שידות מחומרים ייעודים ואקססוריז שבעבר ראינו רק בפרונט של הבית.
אז אחרי שטירגטו אתכם באינסטגרם וברשת של צוקרברג באינספור חללי אמבטיה מעוררי קנאה, הגיע הזמן לשדרג את החלל שלכם, כי מגיע לכם. מאיפה מתחילים? מה משדרגים? איך מתקצבים ובמה מתמקדים?  לשם כך פנינו לעזרה לצוות המקצועי, של קבוצת "פיבין".


"חשוב מאוד בתחילת התהליך לדייק מה חשוב למשפחה, על מה הם לא מוכנים לוותר ועל מה כן – ואיך מנצלים בצורה מקסימאלית את החלל. לא צריך למהר לשבור קירות בכדי שהחדר יהיה מעוצב בקלאס"


"חשוב מאוד בתחילת התהליך לדייק מה חשוב למשפחה, על מה הם לא מוכנים לוותר ועל מה כן ואיך מנצלים בצורה מקסימאלית את החלל. לא צריך למהר לשבור קירות בכדי שהחדר יהיה בקלאס", מסביר חי טורג'מן, מנכ"ל הקבוצה, "אחרי שיש הבנה לגבי התקציב אפשר לצאת לדרך. לנו כאנשי מקצוע חשוב לפשט ללקוחות את התוכנית ולהסביר להם איך הם יקבלו את התוצאה האידיאלית. יש לנו להציע להם כל כך הרבה אפשרויות בהיבטים של המגוון, הכלים הסניטריים, המקלחונים, השידות, החיפויים, האסלות והאקססוריז ולכן יש אצלנו גם יועצי עיצוב מקצועיים שיסייעו להם בקבלת ההחלטות. חשוב לחדד שברכישת ארונות אמבטיה צריך לוודא שהם עשויים מחומרי גלם איכותיים – זאת בכדי שיהיו עמידים בפני מים ולחות לאורך תקופה ארוכה. במפגש עם הלקוחות אנו מעלים עוד אלמנטים שחשובים בתהליך השיפוץ, השדרוג או הרכישה – לדוגמא אם צריך גם מקום לאחסון, כמה חשוב העיצוב לעומת הנוחות והפרקטיות, שימוש בגוונים וטרנדים ועוד".

• תהיו "אטומים"

בפיבין ממליצים לשים דגש על איטום מיטבי של חדרי האמבט, גם אם כחלק מהתהליך השיפוץ וגם לתחזוקה שוטפת: "כאשר אנו מגיעים לבצע איטום לחדר מקלחת, אנחנו צריכים לשים דגש על איטום הרמטי. זה קריטי מכיוון שבאזור האמבטיה מתנקזים כמויות גדולות של מים במהלך השימוש באמבטיה. האיטום צריך להוות חלק חשוב בעת הניקוז של המים על מנת שהמים יגיעו לצנרת הראשית באופן מלא", מסביר טורג'מן.
עוד מוסיפים בפיבין: "חדרים אשר יש בהם לחות ורטיבות כגון שירותים, מקלחת ומטבח, צריכים להיות אטומים בצורה מושלמת בכדי שלא תיווצר נזילה אשר תפגע בתשתית המבנה של החדר. רטיבות לאורך זמן יכולה לגרום לנזקים בשאר חלקי הבית, כתוצאה מעלייה קפילרית ורטיבויות שצצות בחדרים ובחללים. חשוב לציין שגם במקרה הזו יש פתרונות, אבל הם כבר יותר יקרים ודורשים התערבויות יותר מורכבות בכדי שיהיה ניתן להחזיר את החדר לשימוש מלא. לכן, יש חשיבות רבה בבחירת חומרי האיטום כאשר אנו מתכננים לבצע עבודת איטום לחדר או חלל מסוים".
בחנות האספקה הטכנית של פיבין תוכלו למצוא חומרים לחדרי מקלחות וכן לאיטום גגות ומרפסות.