"איזה שפתיים יש לך. הלוואי שתחליקי ותיפלי על החזה שלי"

הנאשם, במעשיו, ניצל את חולשתן ומצוקתן של המתלוננות שהיו עובדות תחת מרותו ואת פערי הכוחות ביניהם ופגע בכבודן ובפרטיותן של הקורבנות.המחשה: צילום ע"י freepik

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד נאשם בן 56 שמילא תפקיד בכיר בתחום האדמיניסטרטיבי באחד מבתי החולים באזור הצפון. אמש, פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות של הטרדות מיניות, מעשה מגונה וניסיון לבצע מעשה מגונה. לבקשת הסניגור קיים צו איסור פרסום פרטיו של הנאשם
בעקבות תלונות של שתי עובדות, גם הן בתפקידים מנהליים בבית החולים בו עבד הנאשם, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ממנה עלה כי במועדים שונים, משנת 2014 -2017, במסגרת יחסי העבודה, נהג הנאשם להזמין את המתלוננות איליו למשרדו. במהלך הפגישות הנאשם היה מתבטא באוזניהן של העובדת במשפטים בעלי אופי מיני כמו: "את יפה", "את סקסית", "איזה שפתיים יש לך", "את מאד מושכת".

• "מה יוצא לי מזה"

בפתחה של כל פגישה הנאשם נהג להתקרב אל אחת המתלוננות, ללחוץ את ידה, לנשקה על לחייה ובשלב מסויים היה מזיז את ראשו בכוונה לנשקה גם בפיה וזאת בניגוד לרצונה של המתלוננת. הנאשם אף היה שואל את המתלוננת שאלות אינטימיות כמו "מה עשית עם בעלך?" ו-"מתי אתם מספיקים לקיים יחסי מין?". הקורבן הביעה את סלידתה והתנגדותה למעשיו של הנאשם אך הוא לא חדל ממעשיו.


הנאשם, במעשיו, ניצל את חולשתן ומצוקתן של המתלוננות שהיו עובדות תחת מרותו ואת פערי הכוחות ביניהם ופגע בכבודן ובפרטיותן של הקורבנות. 



[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במקרה אחר, הנאשם פנה לאחת המתלוננת ואמר לה: כי טיפל בתלונה שלה נגד אחד העובדים שצעקו עליה ואז שאל אותה "מה יוצא לי מזה" . בפעם אחרת אמר לאותה מתלוננת "הלוואי שתחליקי ותיפלי על החזה שלי", לאחר שזו העירה לו כי השטיח בכניסה מסוכן ומישהו עלול להחליק ממנו.
הנאשם, במעשיו, ניצל את חולשתן ומצוקתן של המתלוננות שהיו עובדות תחת מרותו ואת פערי הכוחות ביניהם ופגע בכבודן ובפרטיותן של הקורבנות.
בסיום חקירה מקצועית ואינטנסיבית חומר הראיות הועבר לפרקליטות מחוז צפון אשר הגישו אתמול כאמור כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "משטרת ישראל משקיעה מאמצים בחקירה כנגד אותם עבריינים הפוגעים בכבודן של הנשים ומנצלים את חולשתן ופערי הכוחות ביניהם, במטרה להביאם לדין. משטרת ישראל קוראת לנשים שנפגעו ונוצלו בשל יחסי המרות לא לחשוש ולהגיש תלונה כנגד אותם עבריינים".