אחרי 20 שנה ב"העמק”: נולדה כאחת מרביעיית אחים וחוזרת ליחידת הפוריות לשירות לאומי

היא נולדה כחלק מרביעיית אחים לפני 20 שנה ב"העמק", לאחר הליך של הפריה חוץ גופית, שביצע ד"ר יואל גיסלביץ, ועכשיו היא חוזרת שוב לביה"ח בעפולה, הפעם להתנדבת ביחידת הפוריות. תכירו את הסיפור המרגש של חפציבה עמאר

חפציבה עמאר, מקריית שמונה, היא אחת מרביעיית אחים שנולדו לפני 20 שנה לאחר הליך של הפריה חוץ גופית, שביצע ד"ר יואל גיסלביץ' וצוות היחידה לליקויי פריון במרכז רפואי העמק.
כאשר חפציבה הייתה צריכה לבחור מקום להתנדבות בשירות הלאומי שלה, היא התעקשה להתנדב ביחידת הפוריות בעמק. "סיפרתי לאמא שלי שבחרתי להתנדב במרכז רפואי העמק והיא ישר אמרה שאני חייבת להתנדב ביחידה לליקויי פריון. כשהגעתי שאלו אותי למה דווקא ביחידה הזו וסיפרתי את הסיפור המיוחד שלי. כולם נורא התרגשו, גם בבית וגם בבית החולים", מתארת חפציבה.
"להתנדב במרכז רפואי העמק זו שליחות וזה מרגש בכל יום מחדש. אנחנו מתחברים למטופלים שמגיעים אלינו ליחידה לליקויי פריון ולסיפורים שלהם. אני שמחה עבור כל זוג שמגיע במטרה להיכנס להריון ומצליח וכואב לי גם כשההליך לא מצליח", מספרת חפציבה על השירות הלאומי בעמק. "זוהי סגירת מעגל עבורי, להתנדב ולתרום למקום בו התחילו בעצם החיים שלי, של שני אחיי ואחותי. הצוות המדהים קיבל אותי בזרועות פתוחות ואני מגיעה כל יום בחיוך ומרגישה בבית", סיכמה חפציבה.