"אולם ומלואו" – הבילויים המומלצים של השבוע בעמק

מתאים לכם להתחמם כבר היום עם נינט בפאב "הפינה" או שאתם יותר בעניין של "ויה סביליה", מופע שירים ספרדיים שיעלה בגזית? ביום שישי תוכלו לבחור במופע של הקומיקאי שלמה בראבא וברביעי ששון גבאי, מבכירי השחקנים בישראל יעלה על הבמה ביפעת, עם המופע "אבא"

כמדי סוף שבוע, אנו ממליצים לכם כאן באתר עמקניוז ולוח "מבלים בעמק", על מספר אירועי תרבות, מוזיקה ובידור נבחרים ומומלצים בעמק ובאזור. יוצאים לדרך.

• כוכבת נולדת

כבר היום תוכלו להינות מהמופע של נינט טייב בפאב הפינה בקיבוץ חמדיה. נינט ולהקתה חוזרים להופיע באופן קבוע לאחר חופשה ארוכה.

בימים אלה משקיעה זוכת כוכב נולד הראשונה בכתיבת חומרים חדשים והקלטות לאלבום החדש, במקביל לחזרות עם ההרכב החדש. המופע הוא בעקבות אלבומה הרביעי "כל החיות ידעו" שהופק על ידי יוסי מזרחי ועידן רבינוביץ, חברי הקולקטיב.

• "ויה סביליה"

לחובבי המוזיקה הקלאסית ממתין היום בקיבוץ גזית המופע "ויה סביליה"- קול המוסיקה הקאמרית. סיון רותם – סופרן, עודד שוב – גיטרה קלאסית. בתכנית: שירים ספרדיים מאת לורקה, גרנאדוס, אלבניז, מנואל דה פייה ואחרים. הקונצרט ילווה בתערוכת ציורים, מעבודותיה של סיון רותם. כרטיסים: בערב המופע בקופת המועדון לחבר.

• בראבא ביפעת

השחקן והקומיקאי שלמה בראבא יופיע מחר (שישי) באולם המופעים ביפעת. לאחר קריירה מצליחה בת 4 עשורים, בראבא חוזר לבמות לראשונה בחייו עם מופע יחיד חדש ואינטימי. המופע החדש מבוסס על חומרים ביוגראפיים וחושף את חייו – בגוף ראשון – כמו שלא עשה מעולם. בראבא מספר לראשונה בהומור ובגילוי לב את סיפור חייו הצבעוניים במופע ווירטואוזי מרגש שישלב תיאטרון ובידור, הומור ואופטימיות. מופע היחיד, עוסק בסיפור חייו מלידתו בשנות החמישים ועד היום. בהומור המטורף שלו הוא לא פוסח על אף תחנה בחייו – אישית ומקצועית – ומפרק אותן לחתיכות. לחצו כאן לפרטים נוספים.

שלמה בראבא מגיע ליפעת למופע אישי ומיוחד - צילום: אמנון ועדי וינר
שלמה בראבא מגיע ליפעת למופע אישי ומיוחד – צילום: אמנון ועדי וינר

 • "האבא"

ביום רביעי מגיעה לקיבוץ יפעת בעמק יזרעאל, היישר מתיאטרון בית ליסין, ההצגה ה"אבא" בכיכובו של ששון גבאי. ההצגה היא מאת: זלר פלוריאן, תרגום: דורי פרנס, במאי: רוני פינקוביץ' משתתפים בהצגה לצד גבאי: ירדן גוז, טל דנינו, יעל וקשטיין, מיכל לוי וחי מאור. לחצו כאן לפרטים נוספים.

קצת על ההצגה: אנדרה כבר לא צעיר. בתו אן מנסה לשכנע אותו לעבור לגור יחד איתה בבית מרווח יותר, אבל הדברים לא קורים כמצופה. מחזה מצחיק ועצוב, מטלטל ומרגש של פלוריאן זלר, הנחשב לגאון המחזאות הצרפתית החדשה. כרטיסים ניתן להשיג ב-אתר המועצה עמק יזרעאל ובקופת אולם המופעים יפעת.

 

את כל ההופעות, ההצגות, הפסטיבלים והאירועים בעמק אתם מוזמנים למצוא בלוח "מבלים בעמק" של אתר עמקניוז – לחצו כאן!

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|