אוגוסט בעמק יזרעאל – אפשרויות לחופשת הקיץ האולטימטיבית

צפון הארץ מהווה את היעד המתבקש (והמבוקש ביותר) עבור חופשות קיץ, אך בעוד רבים חושבים קודם כל על הגליל או הגולן כיעדים לחופשה שכזו, דווקא בעמק יזרעאל ניתן למצוא לא מעט מאפיינים ויתרונות אשר הופכים אותו לאזור המושלם עבור חופשת קיץ בלתי נשכחת. צילום: תיירות מזרע

עמק יזרעאל מציע אינספור אפשרויות עבור חופשת קיץ מושלמת, החל ממגוון עצום של מסלולי טיולים, פארקים לאומיים ואטרקציות שונות לכל הגילאים, וכלה במקומות אירוח כפרי מפנק ונעים ביותר. כך יכולה להיראות חופשת הקיץ המושלמת הבאה שלכם:

• קרבה יחסית למרכז ושלל אפשרויות לטיולים ואטרקציות – עמק יזרעאל

יתרון ראשון ובלתי מבוטל של עמק יזרעאל הוא הקרבה היחסית למרכז הארץ, נסיעה קצרה בהרבה מאשר לרמת הגולן או לגליל העליון.
אך זהו כמובן רק יתרון קטן ראשון. שלל אפשרויות הטיולים והשהייה בחייק הטבע המרהיב, מהווים יתרון משמעותי בפני עצמו. לא חסרים מסלולי טיולים והליכה בעמק, הן כאלו המתאימים לכל המשפחה והן מסלולים למיטיבי לכת. נציין בקצרה את מסלולי ההליכה שבהר תבור, הר ארבל, נחל ציפורי (עם טיילת מחודשת מקסימה אליה ניתן להגיע בקלות ואפילו עם עגלות של תינוקות), את שביל אוהד שבנופית, שביל אילן שבאזור קריית טבעון, יער בלפור ועוד.

חדר מפנק באירוח מזרע
חדר מפנק באירוח מזרע

בעמק נמצאים גם גנים לאומיים רבים ושמורות טבע בהם מומלץ לבקר במיוחד בקיץ, שכן ברבים מהם גם מקורות מים נעימים וקרירים להשתכשך בהם. כדאי להכיר בהקשר זה את גני חוגה, גן הנדיב, שמורת נחל המערות, גבעת הרקפות (שבהרי מנשה), עין יזרעאל, תל יזרעאל, עין חרוד ועוד.
גם אטרקציות לא חסרות כמובן בעמק, וכאן הכוונה כבר לפעילויות כמו טיסה בכדור פורח בשמי העמק (חוויה בלתי נשכחת, למבוגרים וצעירים כאחד), ביקור בקרקס החקלאי שביוגב, משחקי חיפוש חווייתיים (דוגמת "חוויה בעמק" בקיבוץ מזרע), יריד של "שוקה פשפשים" (גם כן בקיבוץ מזרע), ביקור בבית בד גלילי בבית לחם הגלילית ועוד.
זוהי רק רשימה חלקית כמובן. לא חסרים מסלולי טיולים נוספים ואטרקציות נוספות גם על מנת למלא חופשה של כמה שבועות בעמק…

• אירוח כפרי וחוויה קיבוצית בלתי נשכחת בעמק

גם בכל הנוגע למקומות לינה ואירוח, ניתן למצוא בעמק יזרעאל אפשרויות מעולות של אירוח כפרי אותנטי, בתנאים נוחים ונעימים.
דוגמה מצוינת למקום אירוח קיבוצי בצפון, כזה שיעניק לכם לא רק אירוח מעולה אלא גם חוויה אותנטית עם ערך מוסף (והזדמנות לילדים לחוות שהייה בקיבוץ), הוא כפר הנופש של קיבוץ מזרע. במקום חדרים נעימים לכל המשפחה ומדשאות ירוקות ורחבות ידיים בהן יכולים הילדים לרוץ ולהשתולל, קרבה מקסימאלית אל השדות הירוקים, החקלאות וחיק הטבע המקומיים ואף אפשרות לקחת חלק בחיי הקיבוץ עצמם וליהנות למשל מהבריכה המפנקת של הקיבוץ הפועלת במלוא המרץ במהלך הקיץ.
בכל הנוגע למקום אירוח עבור נופש בצפון, מדובר בחוויית האירוח האולטימטיבית, אשר תהפוך את חופשת הקיץ שלכם למושלמת. מחפשים חופשה בצפון עם ילדים? היכנסו לאתר מזרע, כפר נופש להזמנת לינה https://www.mizrabb.co.il/