"אדאג לחבר את כל תושבי העיר ולאחד את עפולה מחדש"

מערכת הבחירות בעפולה מתחממת. במהלך חג הסוכות הכריז חבר המועצה שלמה מליחי: "אתמודד על ראשות העיר"

בעוד שנה ועשרה ימים בדיוק ייפתחו הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות ברחבי ישראל – כשאחת המעניינות מבינהן תיערך בעפולה, בירת העמק. לעת עתה צפויים להתמודד במרוץ ראש העיר אבי אלקבץ, ראש העיר הקודם יצחק מירון, עורך הדין דב הירש, פרופסור רמי יוסף ששימש בעבר כמנכ"ל העירייה ובמהלך חג הסוכות הכריז גם חבר המועצה שלמה מליחי על התמודדותו. ההצטרפות של מליחי, כמו של יתר המועמדים, מבטיחה מערכת בחירות מרתקת ואמוציונאלית בעפולה.

• "מגיע לתושבים יותר"

לאחר ההכרזה כתב מליחי בדף הפייסבוק שלו: "במעמד מכובד ומרגש בסוכת ביתי – מול קהל של מאות אנשים הכרזתי על התמודדותי לראשות העיר עפולה. העיר עפולה יקרה לי ואיני יכול לעמוד מנגד כשאני רואה כיצד היא הולכת מדחי אל דחי. ראשי העיר האחרונים פילגו והזניחו את העיר במשך השנים. נטישה מוזרה של מנהלי אגף שפ"ע ומהנדסי וועדה היא העדות הכי טובה לכך. אני אדאג לחבר את כל תושבי העיר ולאחד את עפולה מחדש. אחרי שנים רבות במועצת העיר ועם ניסיון מוניציפאלי כסגן ראש עיר ומ"מ ראש עיר, מנהיגות מקומית וקשרים מצויינים במסדרונות הכנסת והממשלה, הגיע הזמן לתת לתושבים יותר.כחבר מועצה וסגן ראש עיר דאגתי להביא תקציבים רבים לעיר, בעזרת ה' כשאבחר לראשות העיר (לצד ממשלת ליכוד חזקה שתקום) הרווח יהיה של כל אחד ואחת מכם. הגיע הזמן לגלות אחריות ולקחת את הגה השלטון כדי להוביל את עפולה למקום גבוה וטוב יותר.
מקום גבוה יותר בתקציב לקידום החינוך, מקום גבוה יותר בשירות לתושב, מקום גבוה יותר לצעירים, מקום גבוה יותר ביצירת מקומות תעסוקה ועוד ועוד. מגיע לתושבים יותר", כתב מליחי.