שמשית: נחנך אמבולנס לזכר הלוחם סמ"ר רותם דושי

רותם ז״ל, היה מתנדב מד"א שנפל במלחמת "חרבות ברזל". רן שוורץ, מנהל תחנת מד"א בשמשית: ״רותם תמיד היה עם חיוך מושלם, קצת ביישן ותמיד דאג להצחיק את כולם. הוא היה מתנדב מסור ונאמן ולעולם לא נשכח את הילד המקסים שהוא היה״
צילום: מד״א גלבוע ודובר צה״ל

בשבוע שעבר התקיים ביישוב הקהילתי שמשית טקס חנוכת אמבולנס לזכר מתנדב מד"א במרחב גלבוע, סמ"ר רותם דושי ז"ל, שנפל ב-7.10, בן 20 בנופלו. רותם ז"ל היה לוחם בצנחנים. בבוקר שבת השחורה רותם הוקפץ מביתו בשמשית לדרום הארץ במטרה לטהר את יישובי הדרום. במהלך כניסתם של רותם ז"ל ולוחמים נוספים לקיבוץ כפר עזה, החל להתנהל קרב יריות מול מחבלים, ממנו רותם נפגע ונהרג במקום. התרומה הנכבדת של האמבולנס שנתרם על ידי תורמים אנונימיים לתחנת מד"א בשמשית ישרת את תושבי שמשית והסביבה ויסייע במשימת הצלת החיים.
רן שוורץ, מנהל תחנת מד"א בשמשית:


״את רותם ז"ל אני מכיר עוד כשהיה קטן, הוא גדל לצד הבת הקטנה שלי. רותם הצטרף למד"א בגיל 15 והיה חניך במחזור הנוער הראשון שנפתח בתחנת שמשית. רותם תמיד היה עם חיוך מושלם, קצת ביישן ותמיד דאג להצחיק את כולם. הוא היה מתנדב מסור ונאמן ולעולם לא נשכח את הילד המקסים שהוא היה. יהי זכרו ברוך".


יוסי פחימה, מנהל מרחב גלבוע במד"א: "רותם ז"ל היה מתנדב מסור שנתן מעצמו לחבריו, לתחנה ולמטופליו. האמבולנס שהצטרף לתחנת מד"א בשמשית ימשיך את דרכו של רותם בהצלת חיים".

צוות תחנת מד"א בשמשית
טקס חנוכת האמבולנס