גלבוע: חשד לרצח סמוך לכניסה לגן נר

החשוד, בן 32, תושב היישוב הקהילתי גן נר שבגלבוע נמצא בזירת הירי. הוא נעצר והאקדח נתפס גם הוא. בשלב זה החקירה בראשיתה והרקע עדיין לא ידוע. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על פצוע מאירוע אלימות סמוך לכניסה לגן נר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי העמק בעפולה גבר עם פציעה חודרת במצב קריטי תוך כדי החייאה.
מדוברות משטרת ישראל נמסר: ״משטרת ישראל עצרה חשוד ופתחה בחקירת אירוע ירי לעבר אדם סמוך לכניסה ליישוב גן-נר. כתוצאה מהירי תושב כפר סנדלה בן 19 נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק בעפולה ושם נקבע מותו. השוטרים הוזנקו למקום האירוע. החשוד, בן 32, תושב גן נר נמצא בזירת הירי. הוא נעצר והאקדח נתפס גם הוא. בשלב זה החקירה בראשיתה והרקע עדיין לא ידוע״.
חובש בכיר במד"א טל כהן ופראמדיק מד"א רוי בן יתח סיפרו: ״הפצוע שסבל מפצע ירי בגופו שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים שם הרופאים המשיכו להאבק על חייו אבל בסופן נאלצו לקבוע את מותו."