נוף הגלים: נפתח פארק המים של נוף הגליל

פארק המים משתרע על שטח של 12 דונמים וכולל ארבעה מתחמי מים: עולם הילד, מגלשות בגובה של 15 מטרים, מנהרות גלישה באבובים ובריכת שחייה מקורה
צילום: דוברות העירייה

אין ים בנוף הגליל? יש גלים! ערב חג השבועות, חג המים האולטימטיבי, פארק המים של נוף הגליל פתח את שעריו בטקס חגיגי ואחריו יהיה פתוח בכל ימות השבוע, למשך כל עונת הקיץ.
פארק המים הגדול והמושקע הוקם על ידי עיריית נוף הגליל בהשקעה של כ – 45 מיליון שקלים בסיוע משרד הפנים, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ומפעל הפיס. הפארק משתרע על שטח של 12 דונמים בסמוך למתחם הקאנטרי וקריית הספורט הכוללת את האצטדיון העירוני והאצטדיון לנוער. בפארק שלושה מתחמי מים, בריכת שחייה, משטחי דשא ומלתחות.

• עולם הילד
המתחם הראשון, 'עולם הילד' מיועד לפעוטות מגיל אפס עד 6  וכולל מתקנים ואטרקציות מותאמות לילדים בגיל הרך עד 6 -7 . הילדים יוכלו ליהנות בשלוש מגלשות מים, בריכת שחייה ומגוון אטרקציות של משחקי מים ומתקני מים מושקעים, מתחם 'עולם הילד' מקורה וכולל ושטחי ישיבה להורים שיצפו בילדיהם המתגלשים.

• מגלשה בגובה 15 מטרים  
המתחם השני מיועד לילדים בוגרים, לבני נוער וגם למבוגרים שאוהבים להתגלש במים. המתחם כולל ארבע מגלשות גוף בגובה של 7 מטרים שנעות בארבעה מסלולי גלישה. המתחם השלישי מיועד אף הוא לבוגרים כולל מגדל מנהרות גלישה באבובים בגובה של: 15 מטרים, 12 מטרים ו – 9 מטרים.

• גם בריכת שחייה  
בנוסף למתחמי מגלשות המים, הפארק כולל בריכת שחייה קיצית עם מתקן קירוי, משטחי דשא מוצלים, כסאות חוף, מלתחות, שטחי שיזוףופודטראקים. הפארק הוקם על ידי העירייה ויופעל על ידי החברה לפיתוח נוף הגליל שמפעילה גם את הקאנטרי ספא, נופארק ומתחם הנופש העירוני, שני מתקני פנאי שעומדים לרשות התושבים בעלות מסובסדת, במסגרת סל השירותים לתושב. ראש העיר, רונן פלוט שיזם את הקמת הפארק אמר כי פארק המים משלים את פאזל  מתקני הנופש העירוניים העומדים לרשות תושבי העיר "פארק המים נועד לאפשר לתושבים ובעיקר לילדים ולנוער, ליהנות ממתקני נופש ברמה הגבוהה ביותר בתוך העיר, מבלי שיצטרכו לנסוע למקומות מרוחקים ״.

• נופש בעיר
ראש העיר פלוט ציין כי נוף הגליל היא העיר המובילה בצפון ואחת המובילות בארץ בהיצע מתקני הנופש, הבילוי והפנאי העירונייםבראשם נופארק – אחד הפארק העירוניים היפים בישראל – המציע למבקריו שלל אטרקציות: פלנטריום מפואר, גן חיות, גן בוטני, גן פסלים, אגם ברבורים ואמפיתיאטרון הגדול בצפון עם – 5000 מקומות ישיבה. כמו כן נהנים התושבים במתקן  הנופש "המתחם" הכולל בריכה מחוממת, מרכז ספורט, מתחמי סאונה וכושר.

עמק של קולינריה

|

תזרמו איתנו: בוחרים את הבילוי הכי 'שווה' בעמקים ביולי אוגוסט

|