טרי, טעים ומשתלם: מהפכת העוף והבשר של "טוב מרקט" בעפולה

עופות ובשר ישראליים איכותיים, כשרים ומפוקחים, (ישירות מהיצרן לצרכן וללא פערי מחיר), בקר שגדל ומטופח בעדרים בגליל התחתון (אל תפספסו את האנטריקוטים המשוישים והמיושנים) וקונספט שירותי שמתאים לכל כיס. כל הטוב הזה ועוד הרבה, ממתין לכם בטוב מרקט בעפולה – מבית "עוף טוב"

הצרכן הישראלי הממוצע אוהב עוף ובשר ובכמויות גדולות, עשרות רבות של קילוגרמים מדי שנה על פי הנתונים – לאדם ממוצע, אם זה בארוחות היום ייומיות, בחגים, בשבתות או במנגל בסגנון "על האש".
אז מה הפלא שרבים מאיתנו ינהלו שיחות מעמיקות על הקצבייה שלהם, והמקומות בהם הם רוכשים עופות ובקר, אלה הטובים יותר ואלה הטובים פחות.
לתוך ה'מגרש' הזה נכנסה בחצי השנה האחרונה "טוב מרקט", חנות שתוך זמן קצר הפכה ליעד מועדף עבור חובבי העופות והבשרים ובשורות הבאות נסביר גם למה.
ב"טוב מרקט" תמצאו עופות ובשר בקר ישראליים טריים ואיכותיים, ישירות מהיצרן לצרכן, מוצרי עוף טרי מבית "עוף טוב" (שגדלים במשקי עמק הירדן, בית שאן ורמת הגולן) ומוצרי בקר מבית 'שירת הבשר'. מעבר לאיכות, מדובר במותגים מובילים בענף, המוכרים בכל בית. בחנות צמצמו עבורכם את שרשרת התיווך ומעבר לאיכות שאתם כבר מכירים, המחירים אטרקטיביים בכל קנה מידה, בייחוד על רקע יוקר המחייה והמחירים המאמירים.
העופות והבשרים כשרים, והם מפוקחים ומלווים לכל אורך הדרך על ידי החטיבה החקלאית של עוף טוב.


טוב מרקט – טעים להכיר

טוב מרקט, עפולה
טוב מרקט: רחוב קהילת ציון 14 בעפולה

אז מה תמצאו בחנות מעבר לשירות אדיב ומסביר פנים? ובכן, תחילה, עופות טריים שנוחתים באלגנטיות במקררים, ישירות מהמפעל בבית שאן השכנה, ובמקביל אליהם בשר בקר איכותי. משם אנחנו ממשיכים לנתחים מפתים ומובחרים ל'מיטיבי לסת', שעוברים לקיצוב, טיפול ויישון במפעל ברמת הגולן – תחת פיקוח וליווי צמוד של אנשי המקצוע של הרשת. בא לכם להתפנק? תנסו את האנטריקוטים המשוישים והמיושנים. ויש גם בשר טחון, נתחים פירסט קלאס לבישול ארוך או צלייה בתנור ואפשר גם בגריל.
עוד בחנות: מוצרי המזון להכנה מהירה – שניצלים, שניצלונים, קציצות, נקניקיות, נקניקים פסטרמות (של עוף טוב כמובן) וגם המבורגרים קבב ונקניקיות בוטיק בעבודת יד. אגב, כל אלה מאותו בשר איכותי וללא חומרים משמרים.
ב"טוב מרקט" גם מבינים ומודעים לכך שיש צרכנים שונים עם צרכים שונים ויכולות כלכליות שונות – ולכן הקצבייה במקום מציעה בנוסף לנתחי הפרימיום המקומיים גם נתחי בשר איכותיים שמגיעים אלינו מברזיל, ארגנטינה, אורוגוואי ופולין – ברמות מחיר שונות.לצד הבשרים והעופות נמכרים גם מוצרים משלימים כמו רטבים, שימורים, יינות משובחים, בירות ואלכוהול נוסף ומגוון. כשל"ג בעומר בפתח, תוכלו להצטייד בחנות בכל מה שאתם צריכים בכדי לייצר חגיגה אמיתית על המנגל הפרטי שלכם, כזו שבני המשפחה והחברים לא ישכחו בזמן הקרוב. מי שלא מכיר, מוזמן לקפוץ ולהתרשם מהחנות שעשתה מהפכה צרכנית בענף העוף והבשר בעיר.

 

• טוב מרקט: רחוב קהילת ציון 14 בעפולה

שעות פתיחה
א : 8:30-17:00
ב-ה: 8:30-19:00
שישי וערבי חג: 8:00-13:00
טלפון: 04-8424032