לוק מיליון דולר למרלן חגי ופרגון למאפרת הגר פרץ. וגם לוק חדש לדודו כהן הסלבס העפולאי, רמז בלונד. פלאש! – רכילות בעמק

↑ מרלן חגי המדהימה התאפרה והסתרקה אצל הגר פרץ. התמונה מדברת בעד עצמה….

• אליאב בטיטו, יו"ר מועצת התלמידים והנוער לשעבר סוגר כבר כמה שבועות מעבר לים, במסגרת שליחות ביו.אס.איי. אנחנו התרשמנו שהוא כבר התאקלם ועושה את עבודתו בצורה המכובדת ביותר.

שאפו לתצוגת התכלית של יוסי טייר איש הננשקים של מטווח גניגר
שאפו לתצוגת התכלית של יוסי טייר איש הנשקים של מטווח גניגר

↑ יוסי טייר ממטווח גניגר הוא איש הנשקים של העמק ומתמחה במכירה, החלפה, הדרכות ירי ולחימה, לכל סוגי הנשקים. איש מקצוע בכל רמ"ח איבריו.

ראשון בשבוע. אזור התעשייה עפולה. עורך הדין דוד דואייב מתחיל את היום בכמה וכמה פגישות וסידורים ואחרי מספר סמול טוקים עם תושבים וחברים הוא ממשיך לעוד יום שגרתי. אנחנו לא הפרענו…

 

הרבה פרגון מנכבדי הקהילה קיבל השוטר הקהילתי של עפולה מוסא לרגל העלייה בדרגה לרנ"ג
הרבה פרגון מנכבדי הקהילה קיבל השוטר הקהילתי של עפולה מוסא לרגל העלייה בדרגה לרנ"ג. גם המדור מצטרף למפרגנים

בריהון קסה, מנכבדי הקהילה האתיופית בעפולה הגיע לאחל מזל טוב על קבלת הדרגה לרנ"ג מוסא חאכו. לנו הגיע מידע שזרם המברכים לא פוסק. לא שזה מפתיע אותנו…

• דודו כהן, הפיינליסט העפולאי בריאיליטי האח הגדול 7 התחדש לו לשנה החדשה בלוק חדש – שכולל בלונד בוהק ומנצנץ. התגובות אוהדות.

 

פלישת הצרפתיה הקטנה לפלאג אין
עשו גיבוש שמח ומוסיקלי עובדי "הצרפתיה הקטנה" בפלאג אין שברמת ישי

הצרפתים כבשו את הפלאג אין ברמת ישי: בשבוע שעבר בשעת ערב מאוחרת הגיעו צוות העובדים של מסעדת "הצרפתייה הקטנה" מעפולה למתחם האירועים והקריוקי. הצוות השמח קיים ערב גיבוש שמח במיוחד, והתמונה לשיפוטכם.

כמדי שנה, לקראת מבצע הקש בדלת שיחול השנה ב 31/10/16, וייערך תחת הסיסמה "בעד החולים ונגד המחלה", נפגשו חברי סניף האגודה בבית שאן עם ראש העיר רפאל בן שיטרית לקבלת תמיכתו וברכת הדרך לקיום המבצע ולהצלחתו. יפה.