עפולה: טקס פרידה לחבר המועצה הפורש גדעון פורת

פורת חבר מועצת העיר עפולה, סיים השבוע את תפקידו כחבר מועצה לאחר ארבע שנות כהונה בעקבות הסכם רוטציה רוטציה עם דג׳ן חברו לסיעת "יש עתיד" פורת ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים – "שחקים".

חבר מועצת העיר עפולה, גדעון פורת, סיים השבוע את תפקידו כחבר מועצה בטקס פרידה חגיגי שנערך לו בישיבת המועצה. הוא ימשיך לכהן כיו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים – "שחקים".
בעבר כיהן פורת כמנכ"ל רשת המתנ"סים בעיר ועם כניסתו לתפקיד חבר המועצה ומינויו לתפקיד יו"ר דירקטוריון המרכזים הקהילתיים, הפך אותם למוקד התרבות והפנאי של תושבי עפולה ובמקביל קידם את בני העדה האתיופית במגוון תחומים.
פורת אמר בישיבת הפרידה ממנו: "אני מסיים ארבע שנים של כהונתי כחבר מועצה בסיפוק רב. אני מאד שמח שבערב זה אני יכול לומר בפה מלא ובסיפוק רב כי עמדתי ברוב ההתחייבויות שהתחייבתי לציבור העפולאי. יכולתי לעשות זאת רק בזכות שיתוף הפעולה המעולה וההדוק שהיה לי עם ראש העיר. החזרנו את המתנ"סים בעיר לקדמת הבמה, לגוף היוזם ומבצע פעילויות חדשניות וייחודיות. הפעילות של שחקים התרחבה וצמחה בצורה מדהימה ואנו מפעילים מגוון נרחב של פעילויות למען תושבי עפולה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד אמר פורת: "הדגל השני שהנפתי לפני הבחירות היה בהתחייבותי לקידום ולהקמת מרכז מורשת ליהדות אתיופיה בעפולה וקידום מעמד הקהילה חגיה ותרבותה. בניגוד להבטחות שניתנו לבני העדה לפני כל מערכת בחירות מזה עשרות שנים, ולא קוימו לאחריהם, הפעם ההבטחות מתגשמות הודות לפעילותו של ראש העיר ושלי", אמר פורת.
יצחק מירון בירך את גדעון פורת ואמר: "עשייתו מרובת השנים של גדעון בעפולה הן דוגמה ומופת לחבר מועצה. אדם שלקח על עצמו הרבה מאוד פעולות והצליח בארבע שנים, שזו תקופה יחסית לא כל כך ארוכה, להטביע חותם מאוד מאוד משמעותי בכל מסגרת משנה שהוא פעל בה. כמובן שהמקום המשמעותי ביותר היה החברה למתנ"סים. בלי הרוח הטובה והמקצועית והמסירות שלו אני חושב שלא היה שום סיכוי שנגיע לסיטואציה שבה "שחקים" היום נמצאת ועל כך אני באמת רוצה להגיד לגדעון הרבה תודה".
בין מברכיו של פורת היו גם מ"מ מקום ראש העיר שלמה מליחי, סגן ראש העיר משה לוי, מנכ"ל העיר רפי כהן וחבר המועצה דוד סויסה.