עפולה: הוקמו שלוש כיתות כוננות חדשות

עיריית עפולה הקימה כיתת כוננות ראשונה בעיר עם מתנדבים שגויסו בצו 8 וחוילו על ידי פיקוד העורף. גם משטרת עפולה הקימו כיתת כוננות ראשונה שחבריה כבר קיבלו נשקים ובימים אלה עובדים על הקמת כיתת כוננות שלישית בעיר. צילום: דוברות עיריית עפולה

שומרים על הבית: כיתות הכוננות של עיריית עפולה ותחנת משטרת עפולה יוצאות לדרך. לכיתת הכוננות של העירייה שהוקמה כחלק מתכנית "בני המקום" התנדבו עשרות תושבים מתוכם נבחרו בשלב הראשון 12 מתנדבים שקיבלו צו שמונה וכבר חוילו בסיס פיקוד העורף וקיבלו נשקים וציוד. למפקד הכיתה מונה תושב העיר עמיר אסייג, לוחם בעברו, ויחד עם חבריו כבר החלו לפעול בעיר הן בשמירה על מוסדות חינוך והן בסיורים לאורך כל שעות היום.

כיתת הכוננות הראשונה של המשטרה. צילום: דוברות עיריית עיריית עפולה
כיתת הכוננות הראשונה של המשטרה

כיתה נוספת הוקמה על ידי תחנת משטרת עפולה כחלק מפרויקט הקמת כיתות כוננות של המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל. כ-20 מתנדבים שעברו סינון נוקשה גויסו וקיבלו השבוע נשקי אמתן חדשים מתוצרת ישראל וציוד נלווה הכולל אפודים זוהרים לזיהוי עוד. בטקס בהשתתפות ראש העיר אבי אלקבץ, מפקד תחנת המשטרה סנ"צ יניב סויסה, סגנו אבי עייש והאחראית על המתנדבים במטה אביה הלב"ץ וכמובן חברי כיתת הכוננות החדשה, כולם תושבי עפולה.
ראש העיר אבי אלקבץ ומפקד התחנה סנ"צ סויסה בירכו את כיתת הכוננות החדשה ואיחלו להם הצלחה במשימות. "כיתות הכוננות החדשות יתווספו למערך הכוחות המתוגבר בעיר עפולה הכולל את שוטרי תחנת המשטרה, השיטור העירוני, פקחי עיריית עפולה וחיילי פיקוד העורף ויסייעו לשמירה על הביטחון וכן להעלאת תחושת  הביטחון בעיר" סיכם אלקבץ.