עפולה: אולם אגרוף ייקרא על שמו של חלל צה"ל שנפל במלחמה

אלכסנדר מאסליי ז"ל מעפולה, שנפל בעת התהפכות טנק במהלך המלחמה, היה בן למשפחת מתאגרפים ויונצח באולם אגרוף בגבעת המורה. צילום: באדיבות משפחת מאסליי

פיוטר האבא, ארטיום האח ואלכסנדר ז"ל בתמונה יחד בזירת האגרוף שכל כך אהבו

אלכסנדר מאסלי ז"ל, חלל צה"ל שנפל ביום השני של המלחמה, יונצח באולם אימוני אגרוף, ענף הספורט שבני משפחתו והוא כל כך אוהבים, כך אישר השבוע ראש העיר אבי אלקבץ.
סמ"ר אלכסנדר מאסלי ז"ל, טכנאי נמ"ר בגדוד 601 בחיל ההנדסה הקרבית, נפל בהתהפכות טנק ביום השני למלחמה (8.10) והוא בן 21 בנופלו. מאסלי הוא בן למשפחת מתאגרפים ובראשם אביו פיוטר, מתאגרף וותיק ומאמן של איגוד האגרוף הישראלי וכן אחיו הצעיר ארטיום מאסליי, חבר נבחרת ישראל באגרוף, אלוף ישראל ומורה לחינוך גופני.

ארטיום מאסליי אחיו של אלכסנדר החייל שנפל יפעיל את המועדון יחד עם אביו
ארטיום מאסליי אחיו של אלכסנדר החייל שנפל יפעיל את המועדון יחד עם אביו

בעקבות פריצת המלחמה לפני כחודש וחצי וריענון המקלטים הציבוריים שבא בעקבותיה, נמצא כי המקלטים הציבוריים הדו-שימושיים המשמשים את הציבור גם בשגרה וגם בחירום, הינם הטובים ביותר ולכן הוחלט כי כל המקלטים הציבוריים יהפכו לפעילים הן בשגרה והן בחירום. מקלט שכזה ברחוב אבן גבירול בשכונת גבעת המורה עתיד לעבור שיפוץ בקרוב ולהפוך לאולם אימונים של ענף האגרוף שיישא, כאמור, את שמו של החלל מאסליי ז"ל. ההחלטה התקבלה בתיאום בין משפחתו של מאסליי ז"ל ובין סגן ראש העיר ד"ר בוריס יודיס והמשנה לראש העיר ד"ר מיכאל ברקן ששימש כיו"ר איגוד האגרוף הארצי בעבר. השניים בירכו על החלטתו של ראש העיר אבי אלקבץ ואמרו: "מדובר בגיבור ישראל ומן הראוי שיונצח בעיר עפולה, בה גר ואותה כל כך אהב".